Tento týden jde hlavně o zprávy z interního vývoje, čekají nás informace o nové logice AI při vzdušných soubojích, model poškození letounů z 2. světové války  nová kampaň.

Vzdušné souboje

Nové vlastnosti

EN_Hero1

Vylepšená AI bude zahrnovat variabilní rozhodovací protokoly závislé na nepřetržitě vypočítávaném prostředí s cílem zlepšit chování v boji/ odpojení/ spuštění. AI bude rozhodovat o nouzovém přistání na zemi nebo ve vodě (příkopu), může také reagovat v případě náhlých útoků, i když útočník není viditelný. Pokud dojde k lehkému poškození, pokusí se vyhnout “neviditelnému útoku” a hledat útočníka. Pokud je poškození vážnější, bude se vyhýbat a RTB, tam kde a pokud je to možné. Potenciálně škody mohou být příliš vysoké a jediným řešením je záchrana.

Model poškození

Vývoj

dcs-world-flight-simulator-damage-model-02

Uzavřené beta testování je nyní v závěrečné fázi, vydání otevřené bety je v plánu na konci tohoto měsíce. Nový model poškození bude také integrován do bombardérů AI druhé světové války.

Každé letadlo má jedinečnou hydrauliku, pneumatické a elektrické systémy a materiály. V důsledku toho závisí předpokládané poškození na typu munice, rychlosti munice v závislosti na vzdálenosti a místu průniku. Vnitřní účinky, jako je poškození motoru/chladiče, změna teploty chladicí kapaliny nebo oleje, ztráta tlaku, ztráta kontroly nebo jiné účinky, vytvoří odpovídající vnitřní a/nebo vnější vizuální efekty.

Technologie je nasazena na všechny bojové letouny z druhé světové války a doufejme, že dlouhé čekání bude stát za to.

 

Raven One

od Baltic Dragon

Tato kampaň byla vyvinuta partnerem Baltic Dragon v úzké spolupráci se dvěma zkušenými bývalými piloty Hornetu: Vincent Aiello, hostitel Fighter Pilot Podcast, a Kevin Miller, autor raven one trilogie. Během 15 misí a 2200 vlastních dabingů; dostat se do role James ‘Flip’ Wilson z VFA-64 Ravens squadron a létat památné příběhy, které se velmi podobají reálnému životu  a operace.