Dear Fighter Pilots, Partners and Friends,

Saipan, třetí ostrov, který je součástí DCS: Mariana Islands, je v současné době ve fázi Beta testování. Jako první bude vydána podoba mapy, zasazená do moderní éry.

DCS: Mi-24P Hind postupuje neustále kupředu a aktivně se ladí nástroj HSI a Petrovič. S blížícím se spuštěním předběžného přístupu dokončujeme SPO-10 RWR a zaměřovač ASP-17. Nyní jsou k dispozici výuková videa Úvod a Jednoduchý rychlý start pro DCS: Mi-24P Hind. Doporučujeme vám, abyste si je prohlédli a připravili se na to, že se můžete pustit do hry.

V otevřené beta verzi je nyní k dispozici dalších šest pozemních jednotek: T-155 Firtina; VAB Mephisto, lehký tank PT-76, hlavní bojový tank Leopard 2A4, palivový buldozer ATZ-5 Ural a hasičský vůz AA-7. Všechny využívají grafická vylepšení EDGE 2.7 a nabízejí upravené odrazy a osvětlení.

 Prohlédněte si snímky z vývoje.

Saipan

Představení

Mariana Islands -  Saipan

Saipan

Saipan je současně hlavním z ostrovů Společenství Spojených států amerických a byl součástí Svěřeneckého území tichomořských ostrovů. Ostrov má i nadále strategický význam a je silně podporován armádou Spojených států.

Mariana Islands - Saipan International Airport

Saipan International Airport

V červnu 1944 námořníci 3. praporu 20. námořní pěchoty opravili a rozšířili letiště, které se stalo Námořní předsunutou základnou Saipan, a podporovalo první letouny P-47 19. stíhací perutě. Rozkládá se na ploše 734 akrů a má dvě zpevněné vzletové a přistávací dráhy. Hlavní dráha má v současné době rozměry 8700 x 200 stop a druhá 7001 x 100 stop. Toto letiště bylo hlavním místem startu misí B-29 Superfortress, které vedly k masivnímu ničení japonských průmyslových cílů.

Mariana Islands - Port of Puerto Rico

Port of Puerto Rico na ostrově Saipan

Přístav zahrnuje 2600 lineárních stop kotviště a kontejnerové nákladiště o rozloze 22 akrů. Má vodovodní a podzemní palivové vedení chráněné betonovými klenbami a také systém odvádění odpadních vod. Po celé délce přístaviště se rozprostírají světla pro noční provoz.

Kanál, obratová nádrž a kotviště byly rozšířeny a prohloubeny na jednotnou hloubku -40 stop, aby mohly pohodlně přijímat lodě se středním a hlubokým ponorem. V námořním přístavu Saipan se nacházejí také dva sklady pohonných hmot, které umožňují doplňování paliva. V budoucnu se počítá s vydlážděním příjezdové cesty vedoucí do hlavního přístavu, modernizací bezpečnostního komunikačního systému a vodního záchranného zařízení.

A konečně, vylepšené navigační prostředky a přemístěné přístavní bóje označují nejbezpečnější cestu do přístavu za asistence pobřežní stráže USA.

Mariana Islands - Urban areas of the West coast

Městské oblasti západního pobřeží

Západní stranu ostrova lemují písečné pláže a pobřežní korálový útes, který vytváří velkou lagunu. Flóru Saipanu tvoří převážně vápencové lesy. Všechny textury pobřeží a útesů, stejně jako mořské dno a pláže, jsou pro optimální přesnost kresleny ručně. Budovy, domy a velké množství pozemních aktiv jsou novými přírůstky do DCS World.

Mariana Islands - Golf course on the East side of the island

Lao Lao bay Golf and Resort

Od 70. let 20. století jezdí na ostrov turisté ze Spojených států a Japonska, aby se pokochali přírodními krásami a dalšími atrakcemi. Turistické resorty byly detailně zrekonstruovány a zahrnují speciální pozemní textury pro golfové hřiště. Východní pobřeží tvoří především členité skalnaté útesy a úzký podmořský břeh vedoucí k útesu Marpi, který leží 28 mil na sever.

Mariana Islands - Farallon de Medinilla - F/A-18C Hornet AGM-84

Farallon de Medinilla

Asi 45 námořních mil severně od Saipanu se nachází ostrov Farallon de Medinilla. Americké námořnictvo jej po léta využívalo k testování vojenských zbraní a k bombardovacím cvičením. Farallon de Medinilla má délku 1,7 míle, šířku 490 stop na jihu, na severu se rozšiřuje na 1 740 stop a jeho rozloha je 0,326 čtverečních mil. V nejužším místě je ostrov široký pouze 66 stop.

Pobřeží je poseto útesy s jeskyněmi a na jeho stolové ploše se vyskytují keře a traviny savany. Na ostrově jsou také tři obrazce ve tvaru písmene X a jeden ve tvaru písmene Y, které jsou postaveny z kovových přepravních kontejnerů. Tato uspořádání zanechalo americké námořnictvo pro nácvik zaměřování bomb.

Mi-24P Hind

Development Report

Mi-24P Hind

Představení

V předchozí aktualizaci hry DCS: Mi-24P Hind jsme se podělili o náhled rozhraní umělé inteligence Petroviče.

Nyní je k dispozici první video ze série výukových materiálů pro DCS: Mi-24P Hind. Doporučujeme vám, abyste se podívali na DCS: Mi-24P HIND | Introduction, kde najdete přehled o této bestii.

Mi-24P Hind

Quick Start

Jakmile se naučíte základy, je čas naučit se zjednodušený start. Podívejte se na příručku DCS: Mi-24P Hind Quick Start, která vám pomůže s ostrým startem.

Mi-24P Hind

Petrovič

Dokončili jsme práce na režimu letu vis (HOVER) pro příkaz Petrovič a na bočních a vertikálních pohybech pomocí tohoto systému. Pracuje se na zpoždění při příjmu povelů Petrovičem, které bude napodobovat skutečné zpoždění posádky při komunikaci a zpracování informací. V příští aktualizaci se s vámi podělíme o podrobnosti o letových režimech Petroviče a o tom, jak jej používat v boji.

Mi-24P Hind

SPO-10 RWR

Varovný radarový přijímač SPO-10 (RWR) nyní rozpoznává radarové vysílače a poskytuje vizuální a zvukovou zpětnou vazbu. V současné době tento systém ladíme a naším cílem je, aby byl k dispozici při spuštění Early Access.

Mi-24P Hind

ASP-17 zaměřovač

Zaměřovač zbraní ASP-17 je funkční. Bude možné jej ručně nastavovat a používat jeho funkci CCIP (Continuously Computed Impact Point). Tento systém je při použití nad rovným terénem velmi přesný a je podobný zbraňovému zaměřovači letounu Su-25A.

Pozemní jednotky

Nové modely

T-155 Firtina

T-155 Firtina

Jedná se o samohybnou houfnici turecké výroby, která vychází z modelu ROK K9 Thunder. Do turecké služby vstoupila v roce 2004. T-155 je vyzbrojena 155mm kanónem L/52, je schopna útočit na cíle vzdálené až 40 km a díky maximální rychlosti 66 km/h / doletu 480 km je schopna rychle přesunout palebné postavení. T-155 se účastnil různých tureckých operací podél hranic s Irákem a Sýrií a dodnes je v aktivní službě turecké armády.

VAB Mephisto

VAB Mephisto

Jedná se o vývoj úspěšného francouzského vozidla VAB APC, které bylo poprvé vyrobeno společností Renault v roce 1979 a dodáno bylo více než 5000 kusů. Výsuvná věž se čtyřmi raketami HOT-2 připravenými k odpálení s osmi nabíjecími zařízeními poskytuje tanku VAB smrtící protitankovou schopnost až do vzdálenosti 4000 m. VAB je plně obojživelný a jeho hnací motory lze vidět na zadních stranách korby. To spolu s robustním a osvědčeným pohonem 4×4 dává VAB fantastické terénní schopnosti. VAB Mephisto se dočkal služby v mnoha zemích a v roce 2018 převzala libanonská armáda 10 vozidel Mephisto z Francie.

PT-76

PT-76

PT-76 je sovětský lehký obojživelný tank, který byl poprvé vyroben v roce 1951 a stal se hlavním průzkumným tankem Sovětského svazu a zemí Varšavské smlouvy, jichž bylo vyrobeno přes 3 000 kusů. Tank PT-76 je vyzbrojen hlavním kanónem ráže 76,2 mm s účinným dostřelem 1 500 m. Na vozidlo své velikosti je tedy silně vyzbrojen. Vzhledem k primární průzkumné úloze byla zásadní obojživelnost a jeho pohon vodním paprskem byl na dobu, kdy byl navržen, inovativní. PT-76 sloužilo v různých válčištích, včetně války ve Vietnamu, šestidenní války, angolské občanské války a balkánských válek. PT-76 je pozoruhodný tím, že se stal první bojovou obětí střely BGM-71 TOW, vypálené z experimentálního UH-1B u vietnamského města Kontum v roce 1972.

Leopard 2A4

Leopard 2A4 and 2A4TRS

Leopard 2A4, vyráběný v letech 1985 až 1992, je nejrozšířenější verzí řady Leopard 2. Dřívější německé Leopardy 2 byly modernizovány na standard 2A4. Model 2A4 byl první významnou modernizací řady Leopard 2. Přinesl zcela nový digitální systém řízení palby, který byl schopen používat rozmanitější typy munice, automatizovaný systém potlačení požáru a výbuchu a vylepšenou věž s titanovým/ wolframovým pancířem. Leopard 2A4 byl poslední variantou, která měla plochý čelní pancíř na věži; následující varianty měly mít klínový, distanční čelní pancíř.

Turecko je hlavním provozovatelem řady Leopard 2 a mnoho z nich modernizovalo na standard Leopard 2 A4TRS. Ten zahrnuje dodatečné pancéřování, modernizovanou optiku a nový systém řízení palby. Turecké Leopardy 2 se významně podílely na bojích podél hranic se Sýrií, přičemž ploché čelní pancéřové věže starších Leopardů 2A4 se ukázaly jako zranitelné vůči palbě protitankových řízených střel (ATGM).

ATZ-5

ATZ-5 Ural Fuel Bowser

Na osvědčeném podvozku 5T 6×6 Ural-375 byl ve velkém počtu vyroben palivový měchýř ATZ-5, který je nedílnou součástí každé mechanizované formace.

AA-7

AA-7 Hasičský vůz

Vozidlo AA-7, opět na podvozku Ural-375, je letištní hasicí vozidlo vybavené různým vybavením pro hašení požárů a provádění pátracích a záchranných akcí na letištích.

 

Všechny tyto modely jsou nyní k dispozici v otevřené betaverzi DCS World.