Please or Registrovat to create posts and topics.

DCS: Mi-24P Hind Stručná příručka EA Manuál CZ

Ano, pustil jsem se do velké novinky. Připravil jsem český manuál pro modul DCS: MI-24P Hind.

Jedná se o překlad manuálu pro verzi předběžného přístupu a bude se ji snažit aktualizovat. Nejsem odborník, pilot ani denní virtuální pilot. Snažil jsem se vše přeložit jak nejlépe jsem zvládl. Vše není dokonale ale doufám, že to spoustě nadšenců pomůže.

nejde o google překlad!! Vše jsem se snažil ručně upravit přeložit a uspořádat.

Jsem pro všechnu kritiku. Rád předělám špatný překlad. Pokud něco objevíte, napište to do příslušného fóra.

Ikona

DCS Mi-24P Hind Stručná příručka EA Manuál CZ 3.36 MB 134 downloads

Nejsem odborník ani pilot a ani netrávím v simulátoru mnoho hodin. Manuál jsem...

 

Ahoj, protože mám v celku problém z angličtinou, děkuji za český manuál. Doplnil bych pár bodů:

na str. 11 p.č. (1) - je mechanická zarážka, která drží páku brzdy kol (2) v zabrzděné poloze. Pootočením ve směru oranžové šipky dojde k uvolnění páky (2).

str 12 p.č. (1) - je třecí brzda ručky korekce - pilot si určuje odpor při pootáčení ručky korekce.

                   (2) - ručka korekce - levá krajní poloha - motory na volnoběhu / pravá krajní poloha - automatické udržování otáček NR (nosného rotoru) na předepsané hodnotě 95%.

                  (3) - přenastavování /  dolaďování otáček NR.

                   (5) - ovládání (natáčení) vyhledávacího světlometu

                    (7) - tlačítko odbrzdění třecí spojky kolektivu (která drží kolektiv v daně poloze) - na simulátoru nepotřebné.

str. 17 p.č. (4) - ukazatel malých rychlosti (traťových do 50 km/h) a vario z DISS-15.

                    (17) - ukazatel snosu a traťové rychlosti (nad 50 km/h) z DISS-15, indikace paměťového režimu.

                     (23) - páka mechanického / nouzového vysunuti podvozku.

                     (27) - vypínač hydraulického tlumiče pohybu pedálů.

Pozn: Mi -24 nemá trimrování pedálů (jak to má vrtulník Mi-8), má jenom tlumič pedálů (pravého), k zabránění prudkého přenastavení a tím vyvolání velkého tahu ocasní vrtulky, který by tím pádem poškodil ocasní nosník. Tímto vypínačem, v případě závady na pomocném hydraulickém systému, se vypínal tlumič. Omezovač max. výchylky ocasní vrtulky - SPUU-52 je jak u Mi-8, tak i u Mi-24.

Ještě jednou DÍK za překlad.

Mira

 

 

Martin Flek has reacted to this post.
Martin Flek

Ahoj, díky moc za komentář, ještě jsem ani nestačil sjednotit české názvy prvků s originálním překladem v simulátoru.

Jak budu mít chvilku opravím to.

Kdyby jsi ještě něco našel, napiš.

 😉

Martin