DCS World Update

Tento týden byl uvolněn již 4. balíček zaměřený na Hornet a vylepšení DCS World. Především v Hornetu byli přidány nové funkce, zbraně a vylepšení.

Aktualizace DCS World:

  • Opravenp JTAC radiová komunikace s SA-18
  • Vylepšené nasvětlování různých materiálů
  • Opraveny «trigger zony» když v nich nebyli jednotky
  • Opraveny ATC radiové komunikace s loděmi.
  • Helikoptéry opět mohou přistávat na lodi Kuznetsov
  • Přidána síťová synchronizace kabelu pro odpojovač
  • Snížený “chvění” letadel na palubě letadlové lodi v multiplayeru
  • Vylepšený realismus AI přistání na letadlové lodi
  • Vylepšení podání barev

DCS: F/A-18C Hornet

 

  • ME, panel výzbroje. Přidána možnost odstranění závěsu
  • Odstraněný zvukového rázu okolo rychlosti 1 Machu
  • Fixed re-arming in which new stores could not be selected
  • Powered Approach (PA) mode pitch trim has been tuned and pitching down moment at lowering of flaps is corrected
  • Fixed countermeasure reloading error
  • Range No Escape (Rne) calculation for AIM-9 and AIM-7 has been tuned. Raero temporarily removed
  • Afterburner can now selected for carrier takeoff at full throttle; finger lift function added as an Option
  • Maximum Bingo setting changed to 20,000
  • Fixed BIT freeze when folding the wings
  • Velocity vector length calculation has been moved to the DLZ
  • AI Hornets have had the position of their control surfaces for cold start adjusted. Additionally, control surfaces for AI Hornets have had their control surfaces tuned for landing.
  • Fuel feed lines now have correct fuel volume
  • Cold start position for the hook bypass switch has been corrected
  • External fuel tank indications added to the FUEL page
  • Added BIT for Avionics Undercool Warning Temperature Sensor
  • Fixed AIM-7F/M connectors
  • Corrected canopy actuator heating

There are of course several other very high-priority items that we are working on and will be coming in the near-future:

  • Basic Identify Friend or Foe (IFF) system
  • Radio frequency input not always being saved
  • Single (S) launch rocket pods
  • Changing radar scale using TDC
  • Canister munition accuracy
  • Exporting of DDIs
  • Use of Sensor Switch to initial lock
  • Situation in which stores can be auto-jettisoned
  • Synchronizing aircraft carrier animations

And others…