Týdenní přehled od Eagle Dynamics nám přináší zprávy o opravě a vylepšení pístových leteckých motorů, nové letové dynamice pro DCS: Yak-52, práce na brífingové (instruktážní) místnosti a Greenie tabuli pro DCS: Supercarrier a pokroky ve vývoji DCS: AH-64D.

DCS: Yak-52

Letová dynamika

DCS news 006

Zdroj: Eagle Dynamics

Výsledkem vylepšení letového modelu bude realističtější chování letounu při vzletu a lepší výkon při akrobatických manévrech v obráceném směru. Tato vylepšení jsou očekávána již delší dobu, a tak potěší spoustu virtuálních akrobatických pilotů. Do budoucna se jsou v plánu na vylepšení další úkoly, které je třeba dokončit předtím, než se DCS: Yak-52 přesune z předběžného přístupu. Tyto novinky by se měli objevit v další aktualizaci otevřené bety.

Motory pro letouny z 2. světové války

Pokrok ve vývoji

DCS news 005

Zdroj: Eagle Dynamics

Během několika posledních týdnů v ED pracovali na lokalizaci a opravě dlouholeté a velmi záludné chybě, kdy se motor po dlouhotrvajícím letu náhle zastavil. Jak vidíme, chyba se týkala mnoha válečných letounů, ale nejvíce byla zaznamenána u Fw 190D-9 Dora. Tuto opravu plánují vývojáři zahrnout do příští aktualizace.

 

DCS: Supercarrier

Pokrok ve vývoji

DCS news 008

Zdroj: Eagle Dynamics

Práce na tabuli Greenie, která je připojena k datům skutečné stanice LSO, jež poskytuje živé aktualizace během mise, je v podstatě dokončena.

V současné době probíhají práce na funkčnosti tabletů posádky, na kterých bude možné zobrazovat briefingy mise a také kontrolovat a měnit výzbroj a naložení letounu. Kromě toho může briefingový důstojník ovládat promítaný obraz, který je viditelný na hlavní obrazovce, a zvolit, co se má zobrazit na pomocné televizní obrazovce umístěné nad jeho hlavou.

Světlice AH-64D

Pokrok ve vývoji

DCS news 003

Zdroj: Eagle Dynamics

Máme zde představen pokrok při vývoji infračervených klamných světlic M206, které poskytují ochranu proti infračerveným zbraňovým systémům vzduch-vzduch a země-vzduch. Pokročilá infračervená protiraketová munice (AIRCMM) se skládá ze světlic M211 a doplňuje protiraketové světlice M206. Světlice M211 jsou speciálně navrženy pro nízko letící, pomalu se pohybující letadla s rotujícími nosnými plochami.

Zdroj :