Lidé z Flight Simulation Association se sešli s lidmi z Laminar Research, aby si popovídali o X-Plane 12. Rozhovor je zaměřen na současnost i blízkou budoucnost produktu. Pokud jste fanoušky X-Plane, možná si budete chtít tento živý přenos poslechnout.
Zde jsou některé z klíčových bodů, které jsme se během přenosu dozvěděli:
- Vydání X-Plane 12 se chystá na polovinu prosince 2022 – tedy již za několik týdnů.
- Hovořilo se o letounu Alia 250, prototypu eVTOL, který je nyní součástí X-Plane 12, a o tom, že letoun byl prototypován v X-Plane a nyní existují prototypy v reálném světě.
- Přichází podpora OpenXR, která bude podporovat více headsetů a operačních systémů.
- Airbus FMC stále ve vývoji a byl předveden během videa.
- Tým společnosti Laminar se rozšiřuje a otevírají se pozice pro avioniku, marketing, podporu, síťovou scenérii, tvorbu obsahu a provoz webových stránek.
- Laminar se zabývá streamováním reálných 3D scenérií. Austin říká, že se rozhodl, že to nebude první položka na seznamu, ale že to probublává na vrchol seznamu.
- Systém počasí byl velkou součástí aktualizace. Aktualizace METAR jsou nyní zpožděny o 30 minut místo několika hodin. Turbulence byla dříve příliš silná, ale byla opravena. Počasí je omezeno do výšky 39 000 stop a nad touto výškou je extrapolováno. Bude provedeno vykreslování srážek z větší vzdálenosti. Totéž platí pro mlhu v malých výškách. Zásuvné moduly počasí třetích stran přicházejí s určitými omezeními toho, co je vystaveno.
- Philipp Ringler (Aircraft and Systems) bude pracovat na G3x, jakmile získá nějaké reálné zkušenosti s panelem. V současné době očekává dodání několika kusů.
- Spolupracuje se s členem týmu FlyJSim na vizuálních aktualizacích avioniky.
- Dále se zaměří na opravu grafických artefaktů a problémů s počasím. Střednědobé zaměření bude na profesionální uživatele. O dlouhodobém horizontu zatím Austin nechce mluvit, ale nápady jsou.
Mnohem více si můžete poslechnout v záznamu vysílání a slyšet přímo od Laminar Research o všem, co se týká X-Plane 12.
Zdroj :