Po dlouhém čekání a přečtení mnoha zpráv z vývoje této vylepšené mapy pro DCS World, jsme se dočkali a mapa Normandie z 2. světové války je dostupná.
Jelikož čas je teď proti mně, omlouvám se za dlouhou neaktivitu. Dnes se ale vracíme k novinkám ze světa leteckých simulátorů a nebude to jenom o nové mapě Normandy 2. Něco málo si řekneme i k novému modelu motorů pro helikoptéry, který nám v ED představili cca před dvěma týdny.
DCS: Normandy 2
DCS: Normandie 2 je 2,4× větší než Normandie 1 a využívá nejnovější mapovou technologii s novým vylepšeným osvětlovacím enginem, detaily objektů, rozlišením textur terénu a modelováním poškození. Kromě toho společnost Ugra Media odvedla fantastickou práci při rekonstrukci obrovského množství historických budov, letišť a infrastruktury. Další podrobnosti o této báječné mapě a o tom, jak ji aktualizovat, najdete v nejnovější sekci fóra Normandie 2.0 FAQ.
Cena DCS: Normandie 2 v rámci předběžného přístupu činí 47,99 USD, nicméně stávající majitelé her DCS: Normandie 1944 nebo DCS: The Channel mohou upgradovat za pouhých 14,99 USD a majitelé obou starších map zaplatí 9,99 USD. Upozorňujeme, že se jedná o časově omezenou nabídku a starší verze DCS: Normandie 1944 není v nabídce.
Pokrytá území
Pobřeží Anglie
Společnost Urga Media původně vůbec nezahrnula Anglii do původního vydání mapy Normandie 1944, ale na základě zpětné vazby od komunity přidala základní terén podél severního okraje mapy a poskytla nám letecké základny, ze kterých můžeme v Anglii létat. Normandie 2 tuto zónu zcela přepracovává a dává nám všechny detaily, které byste očekávali podél pobřeží i mimo něj.
Výše můžete vidět některé z pobřežních oblastí zastoupených významnými památkami, jako je Dover a radarová instalace Chain Home, bílé útesy, Dungeness a Romney Marsh, Eastbourne a další.
Jsou zde města a vesnice, pevnosti, majáky a všechny další pamětihodnosti, které byste očekávali podél pobřežní oblasti na jihu Anglie. Podrobně jsou popsány také nechvalně proslulé pevnosti Maunsell na mořském přístupu k Londýnu a řece Temži.
Londýn
Přestože nálety na slavné hlavní město byly v roce 1944 vzácné, díky Londýnu se mapa zdá být kompletní.
Jak můžete vidět, mapa obsahuje spoustu klíčových památek. Buckinghamský palác, Viktoriiny doky, Tower Bridge, Trafalgarské náměstí, katedrála svatého Pavla, spolu s desítkami a desítkami různých aktiv, které zahrnují železniční stanice, slavné londýnské dvoupatrové autobusy a další.
Pobřeží Normandie
Významnou část této mapy tvoří normandské pobřeží s oblastmi s vysokými podrobnostmi, které se táhnou zhruba mezi dvěma přístavními městy: Le Havre a Cherbourg-en-Cotentin. Mezi nimi se nacházejí slavná bojiště invaze operace Overlord v den D, která jsou dobře známá z nesčetných knih, filmů, filmů a příběhů vyprávěných o bitvách na těchto březích.
Vypadá to, že Ugra Media věnovala poměrně dost času podrobnému popisu jak okolní krajiny, měst, obcí a přístavů tohoto regionu, tak i jejich bojišť.
Slavná místa jako La Pointe du Hoc, Carentan, Bayeux, Caen a další jsou na tomto úseku zastoupena se všemi detaily, které jsme viděli na anglické straně v prvním díle. Nechybí ani pláže Utah, Omaha, Gold, Juno a Sword, které mají autenticky vypadající opevnění včetně bunkrů, dračích zubů a dalších překážek, jejichž cílem bylo ztížit spojeneckou invazi.
Paříž
Významné evropské město, hlavní město Francie, město světla a domov mnoha slavných památek známých po celém světě. Paříž, stejně jako Londýn, podrobně prošel tým Ugra Media. Eiffelova věž, Panthéon, Palais Garnier, Vítězný oblouk, Musée du Louvre, katedrála Notre-Dame a další památky jsou tu a vykresleny poměrně detailně.
Město se může pochlubit klasickou architekturou ve stylu Paříže, kterou byste od realistického ztvárnění města očekávali. Nechybí ani slavné dostihové závody, průmyslová odvětví, scenérie kolem Versailles a samozřejmě francouzský venkov obklopující slavné město.
Letiště
Pro Normandii 2 existuje nebo je plánován mnohem delší seznam leteckých základen a letišť. Samotná Normandie je poseta více než tuctem dočasných letišť, která vznikla téměř přes noc po úspěchu první invaze. Taktické spojenecké letectvo začalo z těchto polí létat jen několik dní po invazi 6. června a většina z těchto polí je na seznamu. Známá pole rozesetá po celém regionu sloužila také jako domovské základny několika německých letek.
Zde je úplný seznam francouzských letišť:
A1 Saint Pierre du Mont
A2 Cricqueville-en-Bessin
B17 Carpiquet
A12 Lignerolles
A14 Cretteville
A15 Maupertus
A16 Brucheville
A20 Lessay – оригинальны
A3 Cardonville
A4 Deux Jumeaux
A5 Chippelle
A7 Azeville
B9 Lantheuil
A17 Meautis
A21 Sainte-Laurent-sur-Mer
A24 Biniville
A6 Beuzeville
A8 Picauville
A9 Le Molay
B11 Longues-sur-Mer
B2 Bazenville
B3 Sainte-Croix-sur-Mer
B4 Beny-sur-Mer
B7 Rucqueville
B8 Sommervieu
Beauvais-Tille
Cormeilles-en-Vexin
Dinan-Trelivan
Fecamp_Benouville
Evreux
Guyancourt
Villacoublay
Saint-Andre de l Eure
Orly
Amiens_Glisy
Argentan
Avranches Le Val-Saint-Pere
Barville
Conches
Creil
Deauville
Essay
Flers
Goulet
Hauterive
Lonrai
Poix
Ronai
Rouen-Boos
Saint-Aubin
Triqueville
Vrigny
Broglie
Beaumont-le-Roger
Bernay Saint Martin
Letiště v Anglii
Chailey
Farnborough
Ford
Funtington
Gravesend
Heathrow
Kenley
Potřeby Oar Point
Tangmere
West Malling
Deanland
Friston
Lymington
Odiham
Stoney Cross
Vylepšené modelování motorů pro helikoptéry
Patří mezi ně Mi-24P, AH-64D a nový model motoru pro UH-1H.
Podle společnosti Eagle Dynamics by měl být nový model motoru pro Huey brzy k dispozici a společnost žádá o zpětnou vazbu, jakmile bude k dispozici.
Změny se provádějí proto, aby lépe odrážely skutečný provoz. Huey se potýkal s některými problémy, zejména ve velkých výškách/vysokých teplotách, a opravy by je měly vyřešit.
Úplnou zprávu společnosti Eagle Dynamic o této a dalších věcech si můžete prohlédnout na jejich webových stránkách, ale zde je část, která odpovídá změnám ve vrtulníku:
Během vývoje modulů Mi-24P a AH-64D probíhaly nové metody modelování motorů. Nový model motorů UH-1H byl v mnoha ohledech zkušebnou pro metody, které pak použili v modelu motorů AH-64D. V průběhu let shromažďovali zpětnou vazbu na DCS: UH-1H a díky uživatelům fóra; Piston85, Ramsay a dalším, přesně určili změny, které je třeba provést při vývoji nového modelu motoru. Nyní dokončují nasazení nového modelu motoru do UH-1H
Nový model představuje jemné doladění, které řeší následující problémy:
Některé parametry starého modelu motoru neodpovídaly svému reálnému protějšku, zejména v přechodových režimech.
Je třeba zlepšit shodu s teplotními režimy, aby odpovídaly reálnému protějšku. To zahrnuje EGT další parametry motoru založené na změnách nadmořské výšky a venkovní teploty.
Je třeba zlepšit modelování mechaniky tak, aby zahrnovalo nový model, který zohledňuje spojení volné turbíny a hlavního rotoru.
Nový model umožnil zlepšit detaily postupů spouštění a vypínání, které využívají rozšířené modelování kompresorů a volné turbíny.