Máme tu další týdenní zpravodaj ze světa DCS World, bohužel jsem z časových důvodů v poslední době nestíhal, a tak jsem jich několik vynechal. DCS: F-16C Viper dostane v příští otevřené beta aktualizaci dlouho očekávaný radarový režim Dual Target Track (DTT).
Chcete-li se s ním seznámit, podívejte se na video DCS: F-16C Viper | Dual Target Track. Vzhledem k tomu, že se v současné době připravuje finální vydání hry DCS: The Channel, máme tu popsaný aktuální postup prací na této nové mapě .
Bylo přidáno zasněžené zimní období a různé nové unikátní prostředky včetně: přístavišť, pevností, katedrál, kostelů a hřbitovů. Máme tu popsanýý postup ve vývoji IHADSS pro DCS: AH-64D. Integrovaný přilbový a zobrazovací zaměřovací systém umožňuje pilotovi nebo druhému pilotovi/střelci ovládat 30mm kanón v jejich zornému poli. To umožňuje zbrani sledovat pohyby hlavy a mířit tam, kam se dívají. Podrobnosti si prohlédněte níže. V příští aktualizaci otevřené betaverze se zaměřte na nový systém střel země-vzduch (SAM) S-200 (SA-5), který byl poprvé nasazen v 60. letech 20. století. Dodnes jej provozuje řada zemí a slouží především k obraně rozsáhlých oblastí před útoky bombardérů ze středních a velkých výšek. Vymodelován byl systém SA-5 syrské armády, který využívá vyhledávací radar STU-68U, což mu dává maximální dosah 150 km. Brzy je v plánu vyvinout další vyhledávací radar SA-5 s dlouhým dosahem.
The channel
Tento týden se DCS: The Channel blíží k finálnímu vydání. Níže naleznete seznam všech nových unikátních aktiv, která budou zahrnuta;
- Všechny St. Birchington
- Belfry Of Dunkirk & St. Eloi Church (zvonice v Dunkerque a kostel sv. Eloie)
- Kostel svatého Vavřince Ramsgate
- Kostel svaté Marie a Eanswythe
- Citadelle d’Arras
- Radnice v Doveru
- Fort d’Ambaleteuse
- Hřbitov u věznice Amien
- Hastingsské molo
- Mairie de Dunkerque
- Opatství svatého Augustina Ramsgate
- Kostel svatého Leonarda
- Kostel svaté Marie
- Kostel svaté Marie Panny Marie Ashford
- Katedrála St Omer
Upraveny byly hodnoty minimální a maximální teploty pro roční období zima, podzim, jaro, léto. Mnoho vylepšení bylo provedeno u stromů, osad, silnic, modelů LOD mostů a letišť. Byly také přidány modely destrukce. Byla také provedena řada významných oprav a opraveny chyby podél stavebních a budovatelských tras a také nepřirozené tvary terénu podél říčních nábřeží.
DCS: AH-64D
Integrovaný přilbový a zobrazovací zaměřovací systém (IHADSS) obsahuje monokulární brýle, které pokytují obraz pravému oku. V ED se snažili co nejlépe přizpůsobit ergonomii a přesně ztvárnit tento pohled z pozice pilota a druhého pilota/střelce. Kromě ovládání 30mm kanonu poskytuje IHADSS oběma pilotům také důležité informace o letu, navigaci, zbraních, řízení palby a senzorech. Modernizovaný systém nočního vidění pilota (MPNVS) je infračervená kamera na přední části letounu, která je rovněž podřízena zornému poli přilby. To umožňuje pilotovi vidět ve tmě v mezích IHADSS a kardanových limitů MPNVS.
S-200
Konstrukce sovětského systému S-200 (NATO SA-5 Gammon) začala vznikat v 50. letech 20. století jako protiváha rostoucí hrozbě západních výškových bombardérů a špionážních letounů. Batalion SA-5 se obvykle skládá ze šesti jednokolejnicových odpalovacích zařízení, sledovacího a naváděcího radaru “Square Pair” a také buď P-14 Tall King, nebo v novější době; vyhledávacího radaru STU-68 “Tin Shield”. Mohutné střely 5V28 jsou dlouhé přes 10 metrů a každá z nich váží při startu 7 tun. S pomocí čtyř odhazovatelných nosičů může 5V28 zasahovat cíle na velké vzdálenosti. Odpálení 215 kg vážící bojové hlavice může být spuštěno bezkontaktní roznětkou nebo povelovým signálem. Vzhledem k velikosti střely a vzdálenostem, na které může působit, je SA-5 nejúčinnější v obranné roli proti velkým, hůře manévrovatelným bombardérům, tankerům a letounům AWACS. Stále však může představovat významnou hrozbu pro nepozorné cíle velikosti malých stíhaček. Model SA-5, který byl vytvořen, vychází ze systému syrské armády, který používá vyhledávací radar ST-68U a poskytuje maximální dosah zásahu 150 km.