Rádi bychom vám připomněli, že tento víkend máte poslední šanci využít skvělé slevy v celé nabídce modulů v rámci podzimního výprodeje DCS 2021. Upozorňujeme, že výprodej končí 6. prosince v 15:00 SEČ.

Vývoj nového pilotního modelu pro DCS: Mi-24P Hind pěkně pokračuje. V současné době se pracuje na padáku, náramkových hodinkách a rukavicích. Podívejte se na snímky z vývoje.

Dnes byl představen nový letový model letounu s umělou inteligencí. Tento nový FM, který ED pojmenovali General Flight Model (GFM), bude zpočátku zaveden u všech stíhacích letounů a poté postupně u letounů AI druhé světové války. Všimněte si, že vrtulníkový AI FM již létá s podobným GFM využívajícím fyziku tuhých těles, kontaktní model a komplexní fyziku rotoru. Na tomto rozsáhlém vývoji se stále velmi intenzivně pracuje a my se těšíme, že vám v novém roce poskytneme další podrobnosti.

DCS: MiG-29S Fulcrum C je nyní použit jako efektivní testovací letoun pro vývoj charakteristik vzletu a přistání s bočním větrem, strafingu, opětovného spojování formací, obecné akrobacie, turbulentních podmínek a soubojů vzduch-vzduch. Podívejte se na příklad nového GFM zde:

Hlavní letoun pilotuje hlavní expert na aerodynamiku a fyziku Dima “Yoyo” Moskalenko a ostatní 3 letouny jsou řízeny umělou inteligencí. Všimli jste si, jak pilot č. 4 nezvládl super těsnou smyčku v minutě 4:35 a dostal se mimo formaci, do turbulence, ale přesto se dokázal zaseknout zpět?

 

Podzimní prodej

Poslední šance

Hero1.png.cec9f4a7ae37cbf9e0d4d47543bceef8

Zdroj: Eagle Dynamics

 

Podzimní výprodej DCS World 2021 se blíží ke konci, proto si nenechte ujít příležitost využít speciální ceny všech modulů se slevou až 50 % v e-shopu. Pospěšte si, nabídka končí 6. prosince v 15:00 SEČ.

 

 

Mi-24P Hind

Pokrok ve vývoji

In Dev 03.12.2021.4

Zdroj: Eagle Dynamics

Pokrok ve vývoji nového pilota Mi-24 jde hladce. Na screenshotech výše můžete vidět letecké rukavice a hodinky sovětského navigátora. V roce 1976 zahájil První moskevský hodinářský závod (Poljotský hodinářský závod) výrobu nových stopek: chronografu Navigator model 3133. Tento model byl vyroben v omezeném množství pro armádu a v současné době není k dispozici k prodeji.

In Dev 03.12.2021.2

Zdroj: Eagle Dynamics

Modeluje se také záchranný padák S-4U určený pro piloty s celkovou hmotností do 120 kg. Padák se vysouvá okamžitě po oddělení od letounu při horizontálním letu rychlostí až 400 km/h a ve výškách od 70 m do 4000 m.

In Dev 03.12.2021.1

Zdroj: Eagle Dynamics

 

 

 

Obecný letový model

Zpráva o vývoji

In Dev 03.12.2021.7

Zdroj: Eagle Dynamics

Než začneme popisovat nový obecný letový model (GFM) pro AI, může být užitečné projít si historii vývoje letových modelů v DCS od jeho vzniku. Zpočátku byl používán model trajektorie nazvaný Standardní (SFM) pro lidské hráče a velmi jednoduchý model pro AI, který využíval primitivní fyzikální zákony. Nakonec byl vyvinut pokročilý letový model (AFM) a jeho nástupce, profesionální letový model (PFM), a SFM byl upraven pro letadla AI. Ačkoli SFM vytváří přesné parametry trajektorie, jako je rychlost zatáčení, měrný přebytek výkonu, letová obálka atd. trpí nedostatkem přirozeného krátkodobého pohybu a přepínaných modelů pro zemi a let.

Rozšíření použití PFM nebo dokonce AFM pro letadla s umělou inteligencí by nebylo rozumné kvůli několika klíčovým faktorům, zejména AFM i PFM vyžadují značnou práci při vytváření modelu letových dat každého jednotlivého letadla. Kromě toho by zatížení procesoru pro runtime data v misi bylo nadměrné a výrazně by ovlivnilo výkon, zejména pokud je v misi přítomno mnoho různých letadel.

In Dev 03.12.2021.5

Zdroj: Eagle Dynamics

Přístup v našem novém GFM zajistí přesný výkon trajektorie AI a zkopíruje charakteristiky PFM s krátkou periodou z modelů řízených hráčem, které již máme k dispozici. “Pilot” GFM bude používat stejné výchylky řídicích ploch jako PFM a může přirozeně přetahovat a točit se také; GFM také zažívá vzdušné turbulence. Je zajímavé, že krátkoperiodické charakteristiky nových modelů přirozeně závisí také na Machových číslech.

In Dev 03.12.2021.6

Zdroj: Eagle Dynamics

Největší výzvou při zahájení prací na GFM bylo vytvoření unikátního víceúrovňového autopilotního systému schopného řídit všechna letadla. Na rozdíl od standardních přístupů k programování autopilotů, které vyžadují individuální nastavení každého letadla, umožňuje nový přístup automatické využití letových parametrů letadel. To přináší značnou úsporu času a přesnější a realističtější chování autopilota, které oceníme zejména při transsonických a supersonických změnách režimu, které nyní již nevyžadují zásadní ladění.

Tato zásadní práce si vyžádala přibližně dva roky programování, přičemž samotné létání ve formaci si vyžádalo dalších 5 měsíců intenzivního vývoje. Hlavním úkolem bylo naučit umělou inteligenci správně létat, ale ne jako nadpřirozený dron, ale spíše jako lidský pilot, včetně mikro-zpoždění, chyb a omezení. Brzy si tak každý pilot bude moci nacvičit roli vedoucího formace a rozvíjet vysoce realistické dovednosti, aniž by musel hrát online a spoléhat se na nedostatečné wingmany, aby zdokonalil svůj talent.

Zcela přepracovány byly také všechny běžné úkoly, jako je vzlet, přistání, vzdušný boj, pozemní údery a bombardování. Realizace se očekává v průběhu roku 2022.

 

Zdroj :