Dnes se podíváme na další newsletter od Eagle Dynamics, kde najdeme především informace o aktualizaci DCS: Supercarrier. Ta nám přinese funkční Air Boss station a Briefing Room. Obě funkce budou poskytovat interaktivitu, která vyžaduje změny v subsystémech ViewCore. Za účelem plynulého přechodu mezi stanicí Air Boss, Briefing Room a stanicí LSO byl vytvořen speciální editor tras kamer a pokročilý systém zobrazení, který umožňuje vytvářet vlastní značky na palubě letadlové lodi a dalších místech. To přidává možnosti trasy pohybu kamery, které tvůrcům videí pomáhají vytvářet efektní scény.
Měly by jsme se dočkat pokroků v systému MultiCore. Po jejich dokončení dojde ke zlepšení výkonu a podpory VR.
V nadcházející aktualizaci Open Beta 2.7.7 dostane střela AIM-120 AMRAAM jednotku INS s podporou datalinku, přepracovaný model vyhledávače a aktualizované navádění. Podrobnosti si přečtěte níže.
V příští aktualizaci Open Beta budou k dispozici nové kampaně DCS: MiG-21bis Battle of Krasnodar a Constant Peg od tvůrců třetích stran. Pokud se chcete dozvědět více o tvorbě oficiálních kampaní, kontaktujte ED.
Supercarrier
Development Progress
V uplynulém půlroce byly práce zaměřeny na model lidského pohybu s inteligentním chováním pro pěchotu a palubní posádky. V ED začali s palubní posádkou a bude jej rozšiřovat na pěší jednotky. Obě logiky získají dvě nová chování: Vyhýbání se překážkám a dynamické přesměrování podle situace. Chování při změně trasy je založeno na algoritmu vyhledávání cesty s plánováním cesty pod libovolným úhlem.
Vyhýbání se překážkám je založeno na metodě ORCA (Optimal Reciprocal Collision Avoidance) používané pro holonomní roboty s několika omezeními na lineární a úhlové rychlosti, lineární zrychlení a diskrétnost animace. První fáze vývoje je dokončena a nyní je třeba zvážit případy, kdy letadla prolétají kolem, navádění letadel do parkovací pozice a z ní, vyhýbání se pohybujícím se letadlům, různé provozní stavy a přerušení atd.
MultiCore
Development Report
Podpora vícevláknových procesorů začala v roce 2019, kdy bylo implementováno několik nových přístupů do EDGE 2.7. Bylo to nutné pro zvýšení výkonu, protože se změnily nároky na vykreslování v důsledku virtuální reality, podrobnějších map, většího množství detailů objektů atd.
Na konci roku 2020 měl být vývoj již v polovině konečné podoby s plně připraveným Render Graph a potřebným aplikovaným programováním. Na konci třetího čtvrtletí roku 2021 je dpsaženo:
- Grafický backend
- Modely EDM
- Lidské modely
- Atmosféra
- Voda a moře
- Terénní engine
- Speciální efekty, systém částic
- Noční světla pro terénScény
- Kokpity
- Zrcadla
- Indikace
- GRAFICKÉ UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
- Post-efekty
- Kaskádové stíny
Zbývá dokončit:
- Ploché stíny
- Dynamická světla
- Radary
- Vrtule a podobné efekty
- Mraky
- Podpora VR
Souběžně s touto rozsáhlou prací a připravovanými moduly pokračuje implementace podpory rozhraní Vulkan API. Dokončena je většina prací pro první dodávku a provedeny jsou změny v interním rozhraní API pro aplikovanou grafiku, které dokáže “odstínit” kód Vulkanu, zatímco je v počátečním testování. Tento vykreslovací kód podporuje rozhraní DirectX i Vulkan API jako různé větve DCS World.
AIM-120 AMRAAM
Development Report
Vylepšení střely vzduch-vzduch
Střela AIM-120 AMRAAM získala samostatnou jednotku INS (inerciální navigační systém) s podporou datového spojení. INS bude navádět střelu na předpokládaný bod zásahu cíle pomocí zaměřovacích údajů získaných ze systému řízení zbraně při startu. To výrazně zvýší účinnost střely proti nemanévrujícím cílům, když střela nemá žádné navádění před tím, než její vyhledávač převezme záchyt. Systém řízení zbraní letounu bude rovněž prostřednictvím datového spojení vysílat zprávy INS, které aktualizují polohu a rychlost cíle s ohledem na jeho manévrování.
Model vyhledávače střely byl zcela přepracován. Radarová anténa nyní používá realistický gyroskopicky stabilizovaný triedr, který je před zaměřením cíle řízen systémem INS. Aktivní vyhledávač střel, jako je tomu u AIM-120, bude mít detekční a sledovací dosah uzamčení založený na fyzikálních výpočtech poměru šumu a signálu cíle (který zase závisí na RCS cíle nebo výkonu a dosahu ECM). Vyhledávání a sledování cíle je založeno na dopplerovské filtraci rychlostí (zavedená realistická rychlostní brána) a radar bude vyhledávat cíl v blízkosti referenční rychlosti cíle poskytnuté INS.
Aktualizován byl také zákon navádění. Vyhledávače střel dostaly Kalmanovy filtry, které odhadují parametry pohybu cíle. Nový zákon navádění zohledňuje zrychlení cíle v normále vůči LOS, možnou míru růstu G-zatížení cíle, kompenzované zrychlení střely v ose x a zpoždění systému řízení střely.
AH-64D
Development Progress
Dnes se podíváme na pokrok v oblasti přileb pilota a druhého pilota/střelce, které budou integrovány s novými, podrobnými modely pilotů. V plánu je, že budou k dispozici při spuštění předběžného přístupu. Podívejte se prosím na snímky obrazovky ve vývoji, kde najdete následující podrobnosti:
- Integrovaný systém přilby a displeje (IHADSS)
- Integrovaná přilbová jednotka (IHU)
- Přilbová zobrazovací jednotka (HDU)
- Komunikační komponenty
- Držák na přilbu Armorwerx ANVIS
- Letecké brýle pro noční vidění – M949
- Nízkoprofilový bateriový blok ITT ANVIS 69
- Brašna s protizávažím NVG
- Světlo na rty(Lip Light), mikrofon s ramenem, typ ML-8
- Přídavná brašna pro Battery pack se suchým zipem
MiG-21bis Fishbed
Kampaně pro jednoho hráče
Užijte si vzrušující akci ve hře DCS: MiG-21bis díky dvěma novým kampaním od externích tvůrců kampaní. Tyto kampaně nabízejí poutavé příběhy, které prověří vaše schopnosti.
DCS: MiG-21bis Battle of Krasnodar Campaign by SorelRo
Battle of Krasnodar je příběhová kampaň, která prověří vaše dovednosti ve hře vzduch-vzduch a vzduch-země v různých misích, v nichž se utkáte s americkými silami ve vznikajícím konfliktu.
DCS: MiG-21bis Constant Peg Campaign by Bunyap
Navrženo ve spolupráci se Stevem Daviesem, autorem hry Red Eagles: America’s Secret Migs, moderátorem podcastu 10 Percent True: Tales from the Cockpit a autoritou v oblasti operací Constant Peg. Přinesl s sebou přístup ke skutečným pilotům Red Eagles, jejichž technické pokyny byly použity k zajištění co nejrealističtějšího zážitku.
Zdroj: forums.eagle.ru