Byla vydána nejnovější verze DCS 2.9.4.53627 a my vám doporučujeme aktualizovat sestavení, abyste si užili vylepšení a opravy chyb! Skvělým novým vizuálním doplňkem je zavedení fyzikálně založených vizuálních efektů výbuchu na pozemních jednotkách a vegetaci. Vylepšení hlasového chatu zahrnují samostatné vstupní vrstvy pro každé letadlo Flaming Cliffs 3 a režim vynuceného PTT pro použití interkomu. Vylepšení se dočkala celá řada herních prvků, například zbraňové systémy, funkce editoru misí a multiplayer.
Přinášíme čerstvé vývojové snímky obrazovek nových letadel a letadlových lodí DCS World War II. Souběžně s prací na evropském válečném poli druhé světové války se vytváří vzrušující DCS 1944 Pacific Theater of Operations. To bude zahrnovat dobové Mariany, velké množství nových AI letadel, námořních jednotek a pozemních jednotek.
Nová kampaň DCS: Mi-24P OUTPOST od Stone Sky je nyní k dispozici v nejnovější verzi DCS. Tato kampaň obsahuje 15 napínavých misí založených na skutečných příbězích. Obsahuje více než 100 map a briefingových stránek.
Úvodní soubor odpovědí z otázek a odpovědí k 15. výročí, které přednesl Matt “Wags” Wagner, je nyní k dispozici!
Představíme si nejnovější vývoj v oblasti komplexního vylepšení INS a GPS v DCS: F-16C Viper. Je důležité poznamenat, že ne všechny funkce byly přidány a brzy přijdou další vylepšení a opravy chyb.
DCS 2.9.4.53627
Pokrok ve vývoji
Nejnovější aktualizace pro DCS přináší celou řadu vylepšení a oprav. Mezi významné novinky patří implementace efektu rázové vlny přetlaku při výbuchu na terénní vegetaci a vylepšení funkcí hlasového chatu.
Aktualizace specifické pro moduly letadel zahrnují úpravy časování G efektu pro F-16C Viper, vylepšení logiky vestavěného INS + GPS a četné opravy chyb pro F-16C, F/A-18C, A-10C II, AH-64D a další. Mezi další vylepšení patří pohotovostní režim radaru pro Mirage F1, vylepšení komunikace pro C-101 Aviojet a možnosti označování vzdušného prostoru pro JF-17 a mnohé další opravy.
Druhá světová válka v Tichomoří
Pokrok ve vývoji
Letadlová loď USS Enterprise (CV-6)
Velké “E” je známé jako jedna z nejslavnějších letadlových lodí druhé světové války. Od její výrazné konstrukce až po rušnou letovou palubu – pečlivě se připravuje každý detail, aby byl vytvořen zážitek z pobytu na palubě tohoto legendárního plavidla.
F6F Hellcat
Hellcat se vyvíjí dobře a letovému modelu je věnována velká pozornost. Vnější detaily modelu se dolaďují a pro uvedení na trh se vytvářejí různé livreje. Hellcat byl zdaleka nejúspěšnějším stíhacím typem amerického námořnictva v Pacifické oblasti operací – F6F si připsal 5 163 sestřelů, což představuje 56 % všech vzdušných vítězství zaznamenaných USN a americkou námořní pěchotou ve druhé světové válce. Jeho účinnost byla vynikající s celkovým poměrem sestřelů a ztrát 19:1.
Mariánské ostrovy za druhé světové války
Na bezplatné mapě DCS: Marianas WWII se také značně pracuje. Kromě toho se pracuje také na řadě dalších hladinových válečných plavidel a pozemních jednotek amerického námořnictva a císařského Japonska. Zůstaňte naladěni na další podrobnosti, které se brzy objeví!
Mi-24P Hind
Kampaň OUTPOST by Stone Sky
Připravte se na kampaň OUTPOST, která vás postaví do první linie skutečných bojových operací ze Sýrie. V tomto globálním geopolitickém konfliktu představuje Sýrie klíčový bod pro Rusko i Spojené státy. Tento segment se zaměřuje na DCS: Mi-24P Hind jako vůdčího účastníka osvobozování Sýrie od teroristických sil v letech 2012 až 2018.
V této kampani shlédnete mnoho významných památek na mapě, včetně Bejrútu, Damašku, Aleppa a Palmýry. Čeká vás 15 misí založených na skutečných příbězích, v nichž se setkáte s významnými leteckými základnami, jako jsou Chmeimim, Marj Ruhail, Abu ad Duhur, Mezze, Kuvajs a Tiyas. Součástí jsou také vlastní livreje pro KA-50 3, KC-135, JF-17, Su-27 a Su-33 a více než 100 stránek postupů, grafů a map.
Videa s otázkami a odpověďmi k 15. výročí
Představení
V následujících měsících nám ED poskytne další videa, která budou pokrývat více než 2000 vašich otázek. Jak si jistě dokážete představit, poměrně hodně vznesených otázek je podobných, a proto je roztřídili do tematických bloků zveřejněných na Youtube a na fóru. Užijte si to!
Podívejte se na první video o otázkách týkajících se výkonu.
Výčet hlavních otázek:
Více
F-16C Viper
Zpráva o vývoji
Přehled systému F-16C INS+GPS
Navigační systém v DCS: F-16C Viper je složitou směsicí technických řešení, která mají dodávat avionice souřadnice, rychlost a úhly, které se vyznačují přesností, dostupností, integritou a autonomií. Toho je dosaženo spoluprací inerciálního navigačního systému (INS) a globálního polohového systému (GPS), jejichž navigační vstupy jsou zpracovávány prostřednictvím Kalmanova filtru v modulárním počítači mise (MMC). Probereme si podrobněji jednotlivé součásti.
INS
Inerciální navigační systém je autonomní zařízení, které provádí mrtvé měření souřadnic letadla měřením zrychlení a jejich následnou dvojí integrací, přičemž bere v úvahu orientaci letadla v prostoru. Ta se získává z prstencových laserových gyroskopů letounu F-16. Tento typ INS se označuje jako “strapdown”, protože nemá žádné rotující části. V podstatě se INS skládá ze tří akcelerometrů, každý pro jednu ortogonální osu, a tří gyroskopů.
Hlavními rysy vylepšení INS jsou:
- Autonomie, protože nevyžaduje žádné externí signály pro mrtvé počítání.
- Stabilita v krátkém časovém úseku (5-10 minut).
- Znatelná kumulace chyb v delších časových úsecích na základě fyziky mrtvého tahu. Spolu s integrací zrychlení (pro aktualizaci rychlosti) a integrací polohy (pro aktualizaci souřadnic) se dvakrát integrují i malé chyby na úrovni zrychlení, které jsou způsobeny šumy akcelerometru a nedokonalým seřízením.
Navíc čím jsou tyto chyby větší, tím rychleji se kumulují v důsledku takzvané integrální korekce INS, která aktualizuje místní vektor zemské gravitační síly se souřadnicemi a přičítá je k relativním úhlům vektoru G.
Další charakteristickou vlastností INS je Schulerova oscilace s periodou 84,4 minuty. Díky výše uvedenému algoritmu integrální korekce se INS chová jako kyvadlo. Za ideálních okolností zůstává v rovnováze, zatímco se letadlo pohybuje podél Země. Když se objeví souřadnicové chyby, kyvadlo se posune z klidového bodu a začne kmitat. Čím větší jsou chyby, tím větší je amplituda vzniklých kmitů. Proto si lze všimnout, že chyby INS se po vzletu zmenšují rychlostí 84,4 minuty.
GPS
Globální systém určování polohy měří polohu letadla měřením zpoždění šíření signálu ze satelitů GPS do přijímače. Oběžné dráhy družic jsou přesně známy, přesné polohy družic se vypočítávají podle almanachu, který je vysílán ve stejných rádiových signálech GPS. Proto systém GPS potřebuje několik minut po vychladnutí, aby začal získávat almanach. Okamžiky vysílání signálu jsou rovněž známy a jsou určeny velmi přesnými atomovými hodinami na palubě družice. V ideálním případě, kdyby se signály GPS šířily vesmírem konstantní rychlostí světla, jako je tomu ve vakuu, by tedy přijímač mohl přesně určit svou polohu protnutím ploch stejně vzdálených zpoždění rádiových signálů z družic. Můžete si to představit jako koule se středy umístěnými v polohách družic, i když ve skutečnosti je to trochu složitější. Existují však dva významné faktory, které nám brání získat ideální bod průsečíků ploch; ionosférické zpoždění a vícecestnost. Oba přidávají ke skutečné době šíření signálu neznámý čas.K vícecestnému signálu dochází, když je přijímač umístěn relativně blízko země a signál se může odrážet od pozemních objektů, což vede k degradaci hran signálu; je to podobné jako ozvěna v horách, kde je příliš těžké rozlišit jedno slovo od druhého. Když se taková zpoždění nečekaně přidají u přijímače, přesné navigační řešení se ztratí a výstupní
souřadnice se stanou zašuměnými. Právě zde pomáhají vojenské signály GPS získat lepší rozlišení signálu pomocí takzvaných P-kódů a použití duální frekvence pomáhá eliminovat neznámé ionosférické zpoždění.
Integrované řešení. Kalmanovo filtrování
Shrňme výše uvedené: máme dva navigační systémy, oba mají nedostatky: GPS je zašuměný a náchylný k rušení v důsledku přirozených faktorů, jako je vícecestné a ionosférické zpoždění, a k rušení a podvržení ze strany nepřítele. Zde je dobrá zpráva! Existuje způsob, jak se těmto nedostatkům vyhnout pomocí Kalmanova filtru. Ten bere jako vstup souřadnice GPS a INS spolu s rychlostmi. Kalmanův filtr je skvělý algoritmus, který dokáže získat maximální přesnost i z měření, která mají daleko k ideálu, a bere si nejlepší aspekty z obou systémů: stabilitu a autonomii INS a přesnost GPS, aby získal integrované navigační řešení, které je stabilní a přesné.
Kromě toho Kalmanův filtr zná z hlediska matematických rovnic dynamické vlastnosti letadla, které se pohybuje prostorem. Pokud se letadlo pohybuje, předpovídá, kde se bude nacházet v dalším kroku filtru. Proto se mu říká rekurzivní a filtr nedovolí, aby chybné signály GPS snížily přesnost výstupního navigačního řešení. Navíc je schopen dynamicky měnit své váhy měření vs. predikce, aby se přizpůsobil zhoršené přesnosti navigace jakéhokoli vstupu.