ED nám konečně oficiálně oznamujeme DCS: MiG-29A Fulcrum. Tato pozoruhodná stíhačka z dob Sovětského svazu bude plně věrným modulem založeným na fotogrammetrickém kokpitu exportované varianty dodávané do zemí Varšavské smlouvy. MiG-29A bude zdaleka nejautentičtější a nejpřesnější simulací tohoto ikonického letounu pro PC.
Projekt DCS: Afghanistan od společnosti Eagle Dynamics pokračuje na plný plyn a od svého vzniku dosáhl významných milníků. Níže uvedená zpráva o postupu prací poskytuje dobrý přehled spolu s plány na vydání po předběžném zpřístupnění.
MiG-29A Fulcrum
MiG-29A, kódové označení NATO Fulcrum, bude exportní modifikací verze “A”, která byla dodávána do zemí Varšavské smlouvy. MiG-29A byl navržen k boji proti všem typům vzdušných cílů pomocí radarem a infračerveným paprskem naváděných střel vzduch-vzduch R-27, R-73 a R-60 a jeho jednohlavňového 30mm kanonu se 150 náboji. MiG-29A má také omezenou schopnost vizuálního útoku na pozemní cíle pomocí 50 až 500 kg pum, kazetových pum a neřízených raket S-5, S-8 a S-24.
MiG-29A může operovat ve dne i v noci a za všech povětrnostních podmínek. Jeho radar je schopen vyhledávání/uzamčení v prostředí silných elektronických protiopatření. Systém řízení zbraní se skládá ze dvou komplexů: radaru řízení palby (FCR) a opticko-elektronického navigačního systému zaměřování (OETNS). OETNS zahrnuje opticko-elektronický zaměřovací systém (OESS), navigační systém, systém řízení zbraní, jednotný zobrazovací systém a multifunkční ovládací panely. OEPS zahrnuje optickou lokalizační stanici OLS, která se skládá z infračerveného vyhledávacího a sledovacího systému (IRST), laserového dálkoměru (LRF) a systému označování přilbových zaměřovačů (HMS).
MiG-29 je vybaven obranným radarovým výstražným přijímačem SPO-15 “Beryoza” (RWR), který je určen k varování před útoky z radaru. Na ochranu proti infračerveně naváděným zbraním je MiG-29A vybaven výmetnicemi světlic.
Navigační systém se skládá z palubního navigačního zařízení, komplexu vertikálních a kurzových informací a palubního signalizačního systému jako součásti opticko-elektronického navigačního systému (OETNS).
Klíčové vlastnosti modulu DCS: MiG-29A Fulcrum
Při vydání v režimu předběžného přístupu:
- Plně interaktivní a vysoce detailní kokpit, který je založen na 3D laserovém skenování a fotogrammetrii.
- Vysoce detailní a přesně reprodukovaný vnější model.
- Vysoce detailní model pilota.
- Podrobná studie systémů a vybavení letounu.
- Detailní model navigačního systému s gyroskopickým referenčním systémem platformy, počítačem leteckých dat a navigačním vybavením.
- Obranné vybavení zahrnující systém SPO-15LM “Beryoza” a systém výmetnice světlic.
- Radar řízení palby s autentickými režimy pro vzdušné cíle.
- OETNS s režimy pro vzdušné a pozemní cíle.
Při konečném vydání:
- Přidání systému identifikace přítele nebo nepřítele.
- Přidání systému příkazů pro zachycení pozemní kontroly (GCI).
Afghánistán
Zpráva o vývoji
Vývoj mapy DCS: Afghánistán pokračuje podle plánu a bylo dosaženo významných milníků. ED jsou odhodláni vytvořit vysoce pohlcující a autentické zobrazení Afghánistánu, které budou moci virtuální piloti prozkoumat a zapojit se do bojových operací. Pokračující spolupráce, testování a zdokonalování zajistí úspěšné dokončení mapy a její uvolnění pro komunitu DCS.
Pokrok ve vývoji
Při ztvárňování rozmanité krajiny Afghánistánu dosáhli ED značného pokroku. Ta zahrnuje drsná pohoří Hindúkuše, rozsáhlé pouště Dašt-e Kavir a Dašt-e Lut a úrodná údolí a povodí řek. Úsilí bylo věnováno přesnému zobrazení jedinečných kulturních a urbanistických rysů Afghánistánu. To zahrnuje rekonstrukci měst, jako je Kandahár a Herát, se zvláštní pozorností věnovanou památkám, infrastruktuře a architektonickým stylům, jako je modrá mešita v Herátu. Pro zvýšení realističnosti a přesnosti mapy byly využity letecké snímky. Pro zajištění autentických textur a detailů terénu jsou integrovány satelitní snímky s vysokým rozlišením.
Různorodý terén a složitá topografie Afghánistánu představují technickou výzvu kvůli rozsáhlým horským masivům. Probíhají optimalizační práce s cílem zachovat výkonnost, aniž by byla ohrožena vizuální věrnost, zejména v hustě osídlených městských oblastech a v detailních terénních prvcích. Mapa je navržena tak, aby vypadala stejně dobře od nízké po vysokou nadmořskou výšku.
Plány do budoucna
Na výše uvedeném snímku obrazovky vidíte oblast DCS: Afghanistan, která bude k dispozici v předběžném přístupu. Mezi letiště, která budou k dispozici při spuštění, patří Kandahár, Herát, Bost, Camp Bastion, Chaghcharan, Dwyer, Farah, Maymana Zahiraddin Faryabi, Qala i Naw, Shindand, Tirinkot a Zaranj. Zaměří se na dokončení detailů terénních prvků, včetně řek, cest, vegetace, skal, drobných kamenů, terénního nepořádku a geologických útvarů, aby zvýšili vtažení do děje a realističnost. Bude provedeno rozsáhlé testování a optimalizace, aby byl zajištěn optimální výkon a kompatibilita s širokou škálou hardwarových konfigurací. Zůstaňte prosím naladěni na předobjednávky, které se objeví již brzy!