Matt “Wags” Wager je již dlouho veřejnou tváří společnosti Eagle Dynamics a společnosti DCS World obecně. Matt byl nedávno hostem pořadu ‘The Mover and Gonky Show’, kde se mimo jiné diskutovalo o mnoha různých aspektech DCS World. Máme pro vás několik klíčových poznatků z pořadu.

C. W. Lemoine má v posledních letech populární kanál na YouTube se spoustou bojových akcí DCS z jedinečného pohledu bývalého stíhacího pilota. Nyní se věnuje 6. dílu nové série podcastů nazvané “The Mover and Gonky Show” a do tohoto dílu si pozval Matta Wagnera z Eagle Dynamics.

Matt je známý tím, že se na seriálu podílí již dlouhou dobu, a tak si s ním a ostatními moderátory skvěle popovídáme o bojových leteckých simulátorech obecně, konkrétně o otázkách týkajících se DCS World, a také o spoustě vtípků i vážných diskusí. Matt se v oboru pohybuje již dlouho a zmiňuje se o své práci v sérii Janes, včetně chvostu vývoje Janes F-15 a také série Janes F/A-18.

Některá témata chatu zahrnovala poměrně rozsáhlou diskusi o tenké hranici, po které se DCS World pohybuje, když se snaží realisticky simulovat letecké souboje a zároveň nepoužívat utajované prostředky a neprozradit příliš mnoho potenciálním protivníkům. Parafrázujíc to, co Matt řekl v této části, řekl, že DCS jako hra si musí být jistá, že není příliš realistická, aby se stala užitečnou pro protivníky jako trenažér OpFor.  Zdá se, že spousta těchto citlivých otázek řídí mnoho z procesu tvorby jejich modulů a rozhodování o letadlech. Dokonce se zmiňuje, že když pracují na vydání modulu, mluví se svými malými a středními podniky, a pokud něco neprojde testem, zda jsou informace veřejné, odstraní je.

V dalším segmentu skupina hovořila o umělé inteligenci v reálném světě a o tom, jak fungují systémy nové generace, jako jsou projekty Loyal Wingman. Jak s AI pohánějící tyto systémy potenciálně změní povahu vzdušného boje.

Zaměřme se nyní na některé klíčové body DCS:

  • Pozemní pohyb pěchoty v současné době kazí starší animace. Aktualizovaná animace se chystá a právě se na ní pracuje.
  • S tolika letadly 4. generace, která jsou již hotová, se Eagle Dynamics zabývá studenou válkou, sérií Century, druhou světovou válkou v Pacifiku a pozemními kombinovanými zbraněmi. Chtěli by udělat detailní simulaci pozemních jednotek a nechat je operovat na stejném bojišti jako vrtulníky a proudové letouny.
  • Žádná mapa Ukrajiny nebo Tchaj-wanu, protože obě jsou považovány za příliš citlivé.
  • Dynamická kampaň je stále ve vývoji.
  • V současné době se pracuje na Chinooku CH-47F, verzi s glass cockpitem a F6F Hellcat právě teď.
  • Pracuje se na radarech Hornet/Viper a řeší se problém s lock on.
  • Přepracovává se FCS/letový model Hornetu.
  • Brief/Break room se chystá do Supercarrieru, pravděpodobně do konce roku.
  • Top Gun 2 pomohl prodeji modulů DCS. Matt upozorňuje, že udělali speciální balíček (Be a Maverick pack s F-14, F/A-18 a Supercarrierem).
  • Ptali se na zničitelné stromy. Jednou je odpověď, ale nic bezprostředního. Velká změna technologie map tak, jak se dělají nyní.
  • Časem ED udělá mapu Koreje a Vietnamu, teď se nedělá, několik map přijde dříve.
  • Matt byl dotázán na  SAAB Gripen nebo Rafale. Matt říká, že problém s generací 4+ je sehnat zdroje. Mover zmiňuje, že už dříve dělal rozhovor s lidmi ze Saabu ale člověk nikdy neví, co z toho může vzejít.
  • Padl dotaz na získání Flankeru jako plně věrného DCS modulu. Matt uvádí, že je to stejný problém jako vždy a data jsou problém. Zmiňuje se však, že na Fulcrum je k dispozici více zdrojů.
  • Kromě toho je na fóru DCS vlákno o tomto videu a BigNewy reagoval na některé komentáře k MiG-29/Su-27 a doplnil nejnovější informace.

Mig-29 je něco, co bychom určitě rádi udělali, ale musíme dodržovat pravidla a zákony v mnoha zemích týkající se informací o letadlech a jejich avionice. Abychom mohli vytvořit vysoce věrný letoun, který byste od nás očekávali, musíme používat pouze veřejné odtajněné informace. Pokud jde o týmy, bez ohledu na to, kde na světě se nacházejí, je jejich bezpečnost na prvním místě.

Bignewy na fóru DCS

 

Takže pokud chcete vědět více, shlédněte celé video.