Dočkali jsme se oznámení, že DCS: F-104 je nyní ve vývoji pro DCS World. Dále se ještě podíváme na aktualizaci pro Mirage F1BE.
DCS: F-104 od společnosti Aerges je oficiálně ve vývoji a chystá se rozšířit naše hangáry. Více než 2 500 těchto báječných stíhaček létalo v 15 zemích od roku 1950 do roku 2004. Lockheed F-104 byl lehký záchytný stíhač s rychlostí Mach 2, který měl fenomenální stoupavost a vynikající náklon díky své jedinečné konstrukci s vysokým zatížením křídla. Během své služby vytvořil řadu výkonnostních rekordů, včetně rychlosti, výšky a doby stoupání. Letoun F-104, který je charakteristickým znakem “Century Series” letounů USAF, bude pro piloty DCS z období studené války nepostradatelnou výbavou.
Společnost Aerges se také těší, až vám přinese svou nejnovější aktualizaci DCS: Mirage F1. Nabízí vzrušující vylepšení a dvoumístnou variantu EB! Přečtěte si podrobnosti níže.
F-104
Tým Aerges s potěšením představuje svůj připravovaný modul DCS: F-104. S využitím zkušeností získaných při vývoji modulů DCS: C-101 Aviojet a DCS: Mirage F1 jistě přinesou co nejpřesnější simulaci tohoto výjimečného a ikonického stroje.
Letoun F-104, navržený legendárním Kellym Johnsonem, tvůrcem letounů P-38, U-2 a SR-71, byl původně navržen jako protiváha hrozbě, kterou představoval MiG-15 nad Koreou, a později MiG-17. F-104 byl vybaven jedním proudovým motorem J79-GE-19 instalovaným ve velmi malém a lehkém letounu a měl vynikající rychlost a akceleraci, které předčily letouny stejné éry.
F-104, vyzbrojený 20mm kanónem M61A1 s 725 náboji a až dvěmy střelami AIM-9 Sidewinders, byl stíhací letoun pro boj z blízka, který se kvůli špatné rychlosti zatáčení spoléhal spíše na rychlé střemhlavé útoky než na souboje v zatáčkách. Ačkoli byl optimalizován pro roli stíhače, mohl být vyzbrojen i neřízenými raketami a pumami pro útoky na pozemní cíle.
Radar AN/ASG-14T1 a počítač pro řízení palby umožňovaly F-104 vyhledávat vzdušné cíle na vzdálenost 40 nm a sledovat je v okruhu 10 nm.
F-104 se zúčastnil krize v Tchajwanském průlivu v roce 1958 a hrál odstrašující roli během berlínské krize v roce 1961. V letech 1965-1967 uskutečnil 5 206 vzletů během války ve Vietnamu. V roce 1971 se pákistánské F-104 zúčastnily indicko-pákistánské války.
Mirage F1BE
Společnost Aerges s potěšením oznamuje, že dvoumístný letoun Mirage F1BE nyní vstupuje do závěrečné fáze testování před uvedením na veřejnost. Tato verze bude ideální pro výcvik v konverzi a poskytne možnost létat s přáteli ve více hráčích s využitím vícečlenné posádky DCS.
Druhé sedadlo přidává letounu na délce dalších 30 cm, což má za následek snížení vnitřní mádrže paliva a odstranění dvou 30mm kanonů. Všechny ostatní bojové schopnosti jsou zachovány z jednomístné verze, přičemž ztráta vnitřních kanonů a vnitřního paliva je kompenzována přidáním kanonových kapslí a vnějších palivových nádrží. Zadní sedadlo také obsahuje opakovač zaměřovače, který je v DCS jedinečný.
Přidání Mirage F1BE přidává zajímavou možnost hraní rolí pro cestu pilota Mirage F1. Začínáte s letounem C-101, na kterém se naučíte základy pilotáže, poté přecházíte na Mirage F1BE, který je součástí základního kurzu Mirage F1 (kurz B), a končíte taktickou jednotkou Mirage F1. Aerges poskytuje tuto jedinečnou zkušenost, která není k dispozici nikde jinde ve světě DCS.