Máme tu nové vývojáře letounů pro DCS World: Crosstail Studios, kteří vyvíjí DCS: A-1H Skyraider. “Spad” vynikal v americkém námořnictvu, námořní pěchotě a letectvu díky svému obrovskému užitečnému zatížení a schopnosti dlouhodobě se pohybovat nad bojištěm. Sloužil také u britského a francouzského letectva. Prohlédněte si tuto létající legendu.
DCS: Supercarrier prochází další fází aktualizací, které budou zahrnovat vylepšení textur a osvětlení stanice Air Boss (PRIFLY) a funkce Briefing Room. Souběžně se pracuje také na směrování letadel z parkovacích ploch do katapultů a opačně.
A-1H Skyraider
Úvod
A-1H Skyraider je jednomotorový, dolnoplošník, útočný letoun, který sloužil většinu času během korejské a vietnamské války. Skyraider, známý svou schopností nést těžkou munici, je poháněn přeplňovaným radiálním motorem Wright R-3350 Duplex-Cyclone; stejným motorem, který poháněl těžký bombardér B-29 Superfortress.
DCS: A-1H Skyraider bude usilovat o co nejpřesnější reprezentaci tohoto letounu pro jakýkoli letecký simulátor. Společnost Crosstail Studios spolupracuje s Cavanaugh Flight Museum, od kterého získala přístup ke všem letounům, mezi nimiž jsou i dva letuschopné Skyraider.
Tým Crosstail Studios strávil rekonstrukcí letounu A-1H Skyraider na základě 3D skenů z letounů umístěných v Cavanaugh Flight Museum obrovské množství času. Odborníci na danou problematiku se řídili letovými charakteristikami modelu a dalšími klíčovými detaily. Společnost Crosstail má také podporu komunity veteránů A-1 Skyraider Association, která pomáhá při vývoji tohoto velkolepého letounu.
Skyraider byl primárně používán k podpoře bojového pátrání a záchrany a během korejské a vietnamské války pomohl zachránit nespočet životů. Ve světě, který se rychle vyvíjel směrem k letounům poháněným proudovými motory, Skyraider přesto dokázal dlouho a úspěšně sloužit. Ve skutečnosti byl letoun A-10 Warthog navržen s některými charakteristikami Skyraideru, včetně schopnosti nosit těžkou munici a dlouhé vytrvalosti.
Crosstail Studios také hrdě oznamuje své partnerství se společností Echo One Niner Audio Production, která bude produkovat zvukový záznam A-1H Skyraider! Tým Echo 19 disponuje rozsáhlými zdroji a vášní pro ztvárnění věrných zvukových zážitků. S jejich pomocí bude A-1H po vybalení z krabice znít fantasticky.
Tým Crosstail Studios připravil krátké upoutávkové video, které demonstruje potenciál jejich nového přicházejícího modulu.
Supercarrier
Pokrok ve vývoji
Pokračuje se práci na palubě PRIFLY a briefingové místnosti hry DCS: Supercarrier. Funkce Briefing Room, která umožní sdílení informací o plánování misí na tabletech. Brífingový důstojník bude také moci před začátkem mise zobrazit na projektoru podrobnosti, například mapu F10. Později dojde k rozšíření Briefing Room o více letek.
AI BFM
Pokrok ve vývoji
Základní letové manévry
Na základě výkonnostních charakteristik budou jednotlivé typy letadel upřednostňovat buď souboje v jednom kruhu (od přídě k přídi), ve dvou kruzích (od přídě k ocasu), nebo jejich kombinaci. To bude mít za následek dramaticky odlišnou taktiku v závislosti na typu. Například boj proti Viperu se bude velmi lišit od boje s Hornetem.
Při provádění spojení se bude AI snažit diktovat prostor pro zatáčení na základě typu, úhlu náběhu a energetického stavu letadla protivníka. To znamená, že jednookruhový stíhač se bude snažit minimalizovat prostor pro zatáčení, zatímco dvouokruhový stíhač se bude snažit vytvořit posun, aby umožnil zatáčení s náskokem přes ocas.
Zejména ve dvoukruhovém souboji je AI mnohem lepší v udržování optimální udržované rychlosti zatáčení a bude upravovat polohu přídě pod a nad horizontem, aby maximalizovala rychlost zatáčení nebo přeměnila energii na výšku s přebytkem energie. Nastavení úrovně dovedností AI určuje, kolik G bude AI generovat. Na úrovni Ace je AI vynikající v řízení rychlosti letu pro optimální výkon.
Podle toho, jak se souboj vyvíjí, může AI přepínat mezi jednookruhovým a dvouokruhovým letem podle úhlu sloučení a relativní rychlosti letu. To poskytuje mnohem dynamičtějšího protivníka.
Upozorňujeme, že letouny z druhé světové války často používají odlišný soubor nástrojů BFM a pro tyto letouny ED vyvinou jedinečnou sadu vylepšení BFM, kromě chování více letek v rámci vzdušného boje (ACM) pro všechny letouny později.