Společnost Eagle Dynamics oznamuje další přírůstek do nabídky letadel: DCS: Kfir od vývojáře třetí strany, společnosti Aviron. Pro vytvoření realističtějších bojišť pracují na širší škále animací pěchoty, které se ukáží jako zásadní při pohybu po nerovném terénu a v osadách. To bude probíhat souběžně s vylepšeným vyhledáváním cest.Dále představují podstatná vylepšení, která přicházejí do letounu B-1B Lancer, jenž využívá pouze umělou inteligenci. Upozorňujeme, že na texturách se stále pracuje. Snímky z vývoje.
DCS: Kfir by AVIRON
Kfir je jednomotorový, jednomístný víceúčelový bojový letoun, který vychází z letounu Nesher Mirage 5. Je však poháněn motorem GE-J79E. Aby bylo možné tento motor přizpůsobit, bylo nutné provést rozsáhlé změny na trupu, chlazení, křídle a křídlech, aby byly zachovány jeho vynikající výkony. Letoun dostal označení KFIR (hebrejsky Lion Cub). Během své služby se Kfir dočkal různých modernizací a speciálních úprav.
Kfir vstoupil do služby v izraelském letectvu v polovině 70. let a byl používán až do konce 90. let. V roce 1982 se zúčastnil mírové akce pro Libanon v Galileji, kde prováděl úderné mise bez doprovodu a získal uznání za sestřelení MiGu-21 ve smíšeném souboji s letouny F-15A.
Raná verze Kfiru bez upraveného křídla a kanad (Kfir-C1) byla pronajata americkému námořnictvu a námořní pěchotě s označením F-21A. Byl používán jako útočný letoun na různých místech. Kfir byl také exportován do Ekvádoru, Kolumbie a na Srí Lanku a aktivně jej používá soukromá americká společnost ATAC.
Cílem společnosti Aviron je přinést letoun Kfir do systému DCS v co nejrealističtější podobě. DCS Kfir bude simulovat vnější a vnitřní systémy a nejmodernější letovou dynamiku na základě aerodynamického výzkumu, CFD modelování a dat z aerodynamického tunelu.
Animace pěchoty
S potěšením vás informujeme, že práce na řadě pěchotních animací pokračují. Na výše uvedené animaci můžete vidět rozpracovanou animaci vojáka šplhajícího na vyšší povrch. Nový systém ovládání umožní jednotkám chovat se komplexněji a realističtěji.
Vyžaduje také řešení aplikovaných problémů, jako je překonávání překážek a vylepšené hledání cesty. V některých případech může jednotka překonat situaci pouhým překročením překážky. Existují různé typy takových povrchů, které mohou mít rozdíl až 1 metr. Druhá možnost animace je určena pro vyšší překážky o velikosti 1,5 až 2 metry. V tomto případě bude muset jednotka na překážku vylézt a poté seskočit z druhé strany.
B-1B Lancer
V rámci snahy o vylepšení starších jednotek AI probíhají práce na texturování nového modelu AI B-1B. Většina nýtů, šroubů a plátů potahu letadla je již nakreslena. Letoun je nabarven ve standardních barvách USAF. Byly také vytvořeny povrchy materiálů. Dále bude nabarven podvozek, podvozkové výklenky, pumovnice a kokpit. Budou naneseny také nečistoty, prach, stopy opotřebení letounu a identifikační značky / technické nápisy.