Nová implementace infračerveného (IR) termovizního snímání v DCS postupuje dobře. Tato technologie je založena na řadě fyzikálních principů v rámci povahy tepelného záření a absorpce a pokračuje vylepšování jádra DCS a v aktualizace stávajících 3D modelů.
VKB připravuje novou řadu ovladačů pro druhou světovou válku, které vypadají pro DCS velmi slibně. Zahrnuje radikálně přepracovaný grip KG12 a zcela novou hlavici plynové páky. Nová verze legendárního gripu KG12 není pouhým faceliftem gripu, který proslavil joysticky VKB Gladiator, ale jde o hluboce přepracovaný model, který vypadá a působí bohatěji a má univerzálnější sadu funkcí pro válečné ptáky DCS.

 

VKB Sim

DCS1 002

Zdroj: Eagle Dynamics

Shodná páka a rukojeť plynu podle autentických vzorů některých německých letadel z druhé světové války. Doplňuje model KG12 a nabízí bezprecedentní pohlcující zážitek při létání s pístovými válečnými letouny s hmatovou ergonomií té doby. Nová plynová páka a rukojeť budou namontovány na velmi oblíbené plynové kvadranty THQ společnosti VKB, které jsou součástí modulárního systému řízení letu Gladiator NXT. K dostání již brzy.

 

FLIR

Pokrok ve vývoji

DCS1 001

Zdroj: Eagle Dynamics

Nová technologie FLIR úspěšně pokračuje. Zohledňuje, jak se v infračerveném spektru vykreslují různé prvky terénu. Patří sem velké masy vody, vegetace, asfaltu a betonu, které mají vysokou schopnost zadržovat teplo. Ty se postupně zahřívají a ochlazují různou rychlostí v závislosti na barvě a materiálu. To vede k tomu, že vodní plochy a lesy vypadají přes den chladnější a v noci se zdají teplejší.

Domy, budovy, vzletové a přistávací dráhy a mnoho dalších člověkem vytvořených struktur často v noci vypadají teplejší, protože přes den absorbovaly teplo a jsou jasně viditelné v infračerveném spektru. Kromě dynamické povahy všech vozidel a měnících se tepelných signatur, které jsou závislé na jejich pohybu, bude pokračovat vylaďování terénů, souvisejících mapových objektů a vozidel, aby tato vylepšení byla před spuštěním předběžného přístupu k DCS: AH-64D hotová. Nová technologie FLIR by měla být k dispozici ve všech kompatibilních senzorech nasazených v DCS.

 

S-3B Viking

Pokrok ve vývoji

DCS1 010

Zdroj: Eagle Dynamics

S-3B Viking je podzvukový letoun nesených letadlovou lodí, s dlouhým doletem a s více misemi, který nese automatické zbraňové systémy. Je také schopen prodloužených misí s doplňováním paliva ze vzduchu. Viking byl původně používán americkým námořnictvem pro protiponorkový boj, ale zajišťoval také elektronický boj a povrchový dohled pro velké bojové skupiny.

Varianta S-3B je vybavena modernizovanou avionikou: radarem s inverzní syntetickou aperturou AN/APS-137, společným taktickým systémem distribuce informací a schopností odpalovat rakety AGM-84 Harpoon. Letoun má dva pylony pod křídlem pro palivové nádrže, kazetové pumy, rakety a střely. Má také čtyři vnitřní pumovnice, které lze využít k přepravě pum pro všeobecné použití a speciálních zásob.

Zdroj :