Dnes si shrneme ty nejdůležitější novinky v simulátoru DCS World, které byly zveřejněny v několika posledních týdnech.
Zdravím všechny virtuální piloty DCS World. Poslední dobou jsme Vám nepřinesli téměř žádné zprávy. Nemusíte se bát, že tu končíme ale z časové tísně jsem se k tomu nemohl dostat a večer už na to nemám síly. Dnes to zkusíme trochu nahradit a shrneme si ty důležitější zprávy, které nám Eagle Dynamics zveřejnili.
DCS: CH-47F
Začneme staršími a všem již jistě známými zprávami. Začátkem srpna vstoupil do předběžného přístupu nový modul, helikoptéra CH-47F.
CH-47 je od svého zavedení do výzbroje základním kamenem logistiky amerického a spojeneckého vojenského letectva. Díky své schopnosti zvládat různé profily misí s rychlostí a obratností se stal cenným přínosem v moderních válečných operacích. Konstrukce letounu CH-47F odráží dokonalou kombinaci technologického pokroku a praktických zkušeností z bojiště a opakovaně prokazuje svou hodnotu v těch nejnáročnějších podmínkách.
Drak a konstrukce
Letoun CH-47F je vybaven plně integrovaným digitálním systémem řízení kokpitu, který je výrazným vylepšením oproti svým předchůdcům. Tento moderní kokpit zvyšuje efektivitu provozu tím, že pilotům umožňuje efektivněji řídit palubní systémy. Je vybaven systémem CAAS (Common Avionics Architecture System), který zlepšuje také navigaci a schopnost přežití na bojišti. Samotná konstrukce odolná proti poškození je navržena tak, aby odolala střelbě z ručních zbraní a střepinám granátů.
Výkonnost
CH-47F poháněný dvěma motory Honeywell T55-GA-714A dosahuje rychlosti přes 175 mil za hodinu (282 km/h), což z něj činí jeden z nejrychlejších vrtulníků americké armády. Maximální nosnost je přibližně 21 000 liber s vnějším nákladem, což znamená, že může přepravovat dělostřelectvo a vozidla pod závěsem. Díky doletu a nízké spotřebě paliva může CH-47F létat na mise dlouhé přes 400 námořních mil (460 mil, 741 km) a operovat úspornou cestovní rychlostí.
Všestrannost misí
Letoun CH-47F je schopen plnit mnohostranné úkoly včetně přesunu vojsk, umístění dělostřelectva a zásobování bojiště. Nákladní systém s trojitým hákem lze použít i pro evakuační mise. Má také působivou sadu pokročilých protiopatření a pancéřové ochrany pro působení v prostředí s vysokým stupněm ohrožení.
Funkce v předběžném přístupu
- 3D model
- Vysoce detailní modely exteriéru interiéru včetně kokpitu a nákladového prostoru.
- Plně interaktivní a VR kompatibilní kokpit.
- Velmi detailní postavy a animace pilotů z pohledu 3. osoby.
- U.S. Army nátěry
- Avionika a jiné vlastnosti
- Bezkonkurenční letová dynamika, kterou vám může poskytnout pouze DCS.
- Základní trimovací systémy a AI pomocníci.
- Vysokoúrovňové multifunkční displeje (MFD)
- VSD strana
- Celostránkové/polostránkové HSD s podporou digitálních map
- Motor a hnací ústrojí plné/poloviční stránky
- Palivo plné/poloviční stránky
- Souhrnná stránka letového plánu
- WCA
- Radarový výstražný přijímač (RWR) a pilotem řízený systém výdeje protiopatření se světlicemi a raketami.
- Common Missile Warning System (CMWS) Společný systém varování před raketami
- Integrované rádio ARC-186 s hlasovým chatem.
- Základní brýle pro noční vidění.
- Vícečlenná posádka
- Boční střelci AI vybaveni kulomety M60D.
- Základní vícečlenná posádka pro online hry včetně pilota, druhého pilota a dvou postranních střeleckých stanovišť
- Náklad
- Možnost nakládat a vykládat náklad z vnitřního prostoru na základě hmotnosti a objemu.
- Jednobodový náklad na laně
- Podpora nové funkce převodu nákladu ze skladu do skladu v systému DCS.
- Návod pro předběžný přístup
- Rychlé akční mise
- Tréninkové mise
Funkce, které se budou přidávat v průběhu předběžného přístupu
- 3D modely
- Modely pilota a druhého pilota pro pohled z první osoby
- Další schémata nátěrů.
- Avionika a další funkce
- Systém trimování DAFCS a silové trimování.
- Režimy podržení autopilota.
- Dokončené stránky MFD.
- Plná podpora brýlí pro noční vidění.
- Systém Heads Up Display.
- Hasicí přístroje motoru a systém EAPS.
- Vícečlenná posádka
- Druhým členem posádky může být jiný hráč nebo umělá inteligence..
- Funkce letového inženýra na různých stanicích.
- Střelec na rampě.
- Různé modely kulometů pro boční střelce a střelce na rampě.
- Náklad
- Vícebodový náklad na laně.
- Palivový systém s prodlouženým doletem (ERFS II).
- Kompletní návod.
- Další tréninkové mise.
- Další mise.
Vícevláknové zpracování
Integration process
Od jeho vydání došlo k významnému pokroku v oblasti vícevláknového zpracování, což podstatně zlepšilo výkon a stabilitu. To platí zejména pro servery pro více hráčů s mnoha silami. Multithreading umožnil využití moderních vícejádrových procesorů díky efektivnějšímu rozdělení pracovní zátěže mezi jádra procesoru. Multithreading pro DCS bude i nadále vylepšován.
Jednovláknová verze simulátoru již není podporována.
CH-47F Piloti
Vývoj
Modul DCS: CH-47F brzy dostane modely pilotů z pohledu první osoby. Tyto modely jsou vytvářeny tak, aby každý aspekt vzhledu pilota odpovídal reálným standardům. Vymodelovány jsou letecké kombinézy, přilby a doplňky, jako je neprůstřelná vesta a komunikační vybavení. To bude obzvláště důležité vylepšení pro ty z vás, kteří létají ve virtuální realitě.
Tyto nové modely budou plně integrovány do kokpitu a animovány tak, aby odpovídaly činnostem posádky, ovládání, interakci s přístroji a dalším!
Současně pse přidávají nové prvky a funkce pro LCT (Longitudinal Cyclic Trim), AFCS (Automated/Advanced Flight Control System), DAFCS (Digital Advanced Flight Control System), DASH (Digital Air Speed Hold), DCP (Differential Collective Pitch), stejně jako nové stránky displeje a související funkce, nové skiny letadel, pokročilejší funkce závěsů, vylepšení nákladového systému, nové zbraně obsluhované posádkou a další.
Vylepšení
Dnešní aktualizace zásadní vylepšení počasí v DCS, zejména nový moderní systém vykreslování mlhy a prachu. Toto vysoce pohlcující řešení, na jehož vývoji bylo odpracováno více než 8 500 hodin, umožňuje automatické i manuální generování mlhy a zohledňuje blokování čidel a přímé viditelnosti umělou inteligencí. Je vypočítána s ohledem na naši budoucí sférickou Zemi a může být velmi variabilní v závislosti na hustotě a nadmořské výšce. Podporuje samostínování, splývá s mraky a je plně animovaná s pohyblivými mračny.
Scény z časných ranních a večerních hodin jsou obzvláště přesvědčivé a nabízejí překvapivě realistickou atmosféru.
Přečtěte si prosím podrobnou bílou knihu zde: Volumetric Weather White Paper.
Vylepšená posádka letadlových lodí
Když byla hra DCS: Supercarrier původně vydána, obsahovala bohatou sadu palubní posádky a animací, které napodobovaly proces najíždění na katapult a startování. V nové aktualizaci došklo k přidání funkce „ředitelů“ letadel (žlutá trička), kteří přesně navádějí letadla z jejich parkovacího místa ke katapultu. Obvykle se jedná o několik ředitelů letadel, kteří si předávají řízení z jedné klíčové pozice na druhou a zajišťují tak přesné pojíždění letadel k určenému katapultu bez nebezpečí. Po přistání stejný nový systém ředitelů navádí hráče a letadla AI zpět na určené parkovací místo.
Zatímco proces vytváření tohoto systému pro jednoho hráče byl náročný vzhledem k nesčetným způsobům, jakými lze proces přerušit, aspekt pro více hráčů byl mnohem složitější, než se kdy uvažovalo, vzhledem k mnoha způsobům, jakými by mohlo více lidských hráčů na palubě letadla systém „rozbít“. To vedlo k tomu, že vývoj této funkce byl více než čtyřikrát delší, než byl původně plánovaný rozpočet.
Pokud jde o letadlovou loď CVN-74 John C. Stennis, ta je k dispozici jako samostatná letadlová loď i jako součást modulu Supercarrier. Díky tomu mohou Stennis používat piloti, kteří vlastní i nevlastní modul Supercarrier. Prozatím a v zájmu zachování této kompatibility nebude palubní posádka pro tuto konkrétní letadlovou loď podporována. Pracujeme na řešení, které tuto situaci v budoucnu vyřeší.
F-104 Starfighter
Zpráva o vývoji
Společnost Aerges vás s potěšením informuje o vylepšeních svých letounů Mirage F1 a C-101 a o pokroku při vývoji letounu F-104.
Symbolika MFD a HUD Mirage F1M, stejně jako jejich příslušná logika avioniky, jsou v pokročilém stavu vývoje.
Kromě opravování chyb nahlášených naší komunitou se na zdokonalování systémů F1 hodně pracuje. Pozornost byla věnována také systému C-101, aby byl aktuální a bez chyb.
Došlo k přepracování struktury kódu, aby bylo možné efektivnější kódování a sdílení funkcí mezi F1 a připravovaným F-104.
Pokračuje výzkum vykreslování radarového obrazu a vylepšení fyziky. Očekává se, že výsledná technologie bude použita i pro F-104.
Je dokončeno kódování letového modelu F-104 a obecných systémů letounu, stejně jako počáteční ověřování letového modelu. To zahrnuje motor, hydrauliku, elektroniku, palivo, řízení, výzbroj a různé systémy. V současné době probíhají práce na avionických systémech a integraci s animacemi a vstupy do kokpitu.
Vnější model F-104 a textury kokpitu jsou výsledkem důkladného výzkumu, který zahrnoval i laserové skenování. Dalším krokem bude vytvoření sady livrejí.
F-5E
Remastered
Stávající majitelé hry DCS: F-5E si budou moci zakoupit tento nádherný remaster klasické lehké taktické stíhačky za pouhých 9,99 USD. Všichni majitelé DCS: F-5E, kteří si nepřejí upgrade, si mohou užívat svůj letoun tak, jak je. V dohledné době bude nadále podporován, protože se jedná o volitelnou aktualizaci, nicméně po vydání DCS: F-5E Remaster již nebude možné stávající verzi zakoupit.
“Jsme si jisti, že díky více než 7’000 investovaným hodinám práce si tento skvělý poměr ceny a výkonu nenecháte ujít.”
ED
Klíčové vlastnosti remasterované DCS: F-5E:
- Přepracovaný vnější model založený na nejnovějších grafických technologiích, které umožňují vytvořit velmi přesný a realistický model. Byly také přidány nové vnější animace.
- Přepracovaný kokpit s výrazně vylepšeným rozlišením, skleněnými plochami a důrazem na detaily.
- Přidání pohledu pilota z 1. osoby do kokpitu.
- Nové efekty přídavného spalování. (již brzy)
- Nový efekt vírů v závislosti na úhlu náběhu letadla. (již brzy)
- Četné opravy chyb a úpravy, například modelování poškození, senzorů a avioniky.
Stávající funkce:
- Profesionální letový model, který přesně napodobuje výkony a letové vlastnosti této legendární stíhačky.
- Vysoce detailní kokpit se šesti stupni volnosti (6 DOF)..
- Ovládejte ovládací prvky v kokpitu pomocí myši.
- Plně modelované zbraňové a senzorové systémy.
- Detailní modelování přístrojů, motoru, rádia, palivového, elektrického a hydraulického systému letounu F-5E.
- 16 misí a 10 interaktivních tréninkových misí.
- Úplná příručka a příručka rychlého spuštění.
Jak DCS: F-5E Remaster, tak stávající DCS: F-5E se dočkají mnoha vylepšení a oprav, včetně určitých úprav fungování radaru, úprav zbraní včetně nových možností nabíjení laserem naváděných bomb, vylepšení avioniky, zrcadel, animací ohýbání a ohýbání křídel, zvukového buffetu při útoku pod vysokým úhlem, chování kouře z děla a dalších vylepšení.
Dynamická kampaň
Pokrok ve vývoji
Dynamická kampaň DCS (DCSDC) je rozsáhlý projekt, ale dosahujeme stálého pokroku jak ve strategických, tak v taktických prvcích. Zde je přehled vývojových úkolů.
- Pokračují práce na konfiguraci velení a řízení pozemních sil AI. Existují tři hlavní systémy: Hraniční a frontový systém, navigace podle terénu a typu povrchu a víceúrovňový systém formací. Tyto systémy jsou spojeny do jednoho kódu pro konečné doladění pozemního boje. Systém rozhodování o cílech pozemních sil se testuje a upřesňuje v závislosti na velikosti sil, umístění jednotek a obecných cílech koalic.
- Pro zlepšení výpočtů pohybu pozemních sil byl pro DCSDC vytvořen mechanismus, který optimálně analyzuje trasy mezi body, přičemž bere v úvahu silnice, terén a potenciální rychlosti jízdy po různých typech povrchů. Vyvíjí se také editor navigační sítě, který umožní tvůrcům kampaní upravovat staré terény podle svých potřeb.
- Pokračuje testování integrovaného „velení a řízení“ vzdušných sil DCSDC do DCS To zahrnuje jak vytváření a fungování misí, tak optimalizaci různých letových profilů úkolů misí. Do budoucna budou provedeny testy všech složek strategického řízení vojsk AI a účasti hráčů.
- Výsledkem testování dynamických kampaní je nový systém sledování, který umožňuje podrobnou evidenci akcí a chování. To má zásadní význam pro proces ladění tak složitého úkolu. Současný systém souborů sledování DCS byl také rozšířen o možnost ukládat informace o vrstvě RTS. Výsledné systémy umožní přehled událostí kampaně a poskytnou systém aktivního ukládání DCSDC. Tento systém aktivního ukládání umožní obnovit uložené hry a přetočit čas zpět, abyste si mohli znovu přehrát neúspěšnou epizodu kampaně.
Syria
Pokrok ve vývoji
Ve spolupráci se společností Ugra Media nám ED přináší významnou aktualizaci mapy DCS: Sýrie.
Letiště a optimalizace
Byly přidány nové strategické lokace včetně Ben Gurion, Hatzor, Palmashim a Tel Nof a brzy je budete moci přidávat do svých misí. Byly vylepšeny modely malých objektů, aby se optimalizovala efektivita vykreslování.
Vylepšení a doplňky
- Mapové objekty Airbus A300 a An-26 byly aktualizovány.
- Minimální rozlišení textur pozemních povrchů a objektů bylo vylepšeno, což vede k ostřejšímu a detailnějšímu zobrazení.
- Na několika vojenských základnách jsou nyní k dispozici nové přistávací plochy pro vrtulníky.
- Scenérie v rafinerii v jižním Palmachimu byla vylepšena o další detaily.
- Na letišti Ben Gurion přibyly nové modely terminálů a ikonická řídicí věž.
- Mapové objekty Airbus A300 a An-26 jsou nyní součástí scén letišť Deir ez-Zor, Latakia, Marj Ruhayyil, Nejrab, Beirut, Damašek, Tabqa, Ben Gurion.
- Nové modely ničení bodů zájmu, jako jsou: Bank of Cyprus, Bejrút SkyGate, Limassol KEAN Factory, Pafos Terminal, Sheraton Adana Hotel, Dam Ataturk, Dam Tishrin a Ben Gurion Terminal.
Oprava chyb
- Vyřešeny problémy na letištích Akrotiri a Pafos.
- Opraveny chyby terénních scén na různých základnách.
- Opraveny chyby v terénních a vektorových datech a běžných scénách.
- Byly opraveny problémy s kolizí s přistávacími plochami pro vrtulníky u Bank of Cyprus a hotelu Sheraton Adana.
- Opraveny poznávací značky na autech a nápisy na budovách.
Normandy 2.0
Pokrok ve vývoji
Působivé aktualizace se chystají také pro mapu DCS: Normandie 2.0. Zde je náhled toho, na co se můžete v nadcházející aktualizaci těšit.
Optimalizace
Společnost Ugra Media optimalizovala modely a struktury budov, aby zlepšila celkový výkon. Scéna mostu u Westminsterského paláce byla vylepšena o větší detaily. Kromě toho byl vylepšen model katedrály Notre-Dame de Paris.
Nová letiště
Byla přidána letiště Eastchurch, Headcorn a Hawkinge, která jsou ideální pro obohacení plánování vašich misí.
Nové historické památky
Pro zvýšení historické autenticity terénu byly přidány nové historické památky, jako je bazilika Sacré Coeur, palác Versailles a palác Hampton Court. Kromě toho budou k dispozici vysoké vlajky u pevností a velkých měst.
Opravy chyb
- Opraveny chyby na letištích se stejnými volacími znaky.
- Opraveny chyby v terénu, vektorových datech a běžných scénách.
Aktualizace systému DCS
Pokrok ve vývoji
DCS Core
V předposlední poslední aktualizaci byly provedeny cenné optimalizace zbraňových systémů, včetně naváděcího systému AIM-120. Další vylepšení se zaměřují na dlouhý seznam vylepšení umělé inteligence, efektivitu jednotek protivzdušné obrany a také na různé potřebné opravy chyb. Mezi další vylepšení patří panel pro výběr zbraní třídy Arleigh Burke a obecná aktualizace jednotek protivzdušné obrany, která zamezuje nerealistické identifikaci a zapojení bez jasné viditelnosti na cíl.
DCS: F-16C Viper
F-16C Viper nyní obsahuje nezávislé ovládání jasu MFD, uložené hlavní režimy pro Missile Override a opravy funkcí TMS/FCR a řízení CCIP. Automatické řazení bodů řízení nyní funguje správně a je opraven překlep v 152. livreji. Součástí je také několik vylepšení radaru.Pokračují práce na vyladění ATP, letového modelu a FLCS.
DCS: F/A-18C
F/A-18C získává možnost dvojího nesení GBU-32 a různých přípravků pro radarové a navigační funkce. Probíhá ladění radaru a vylepšování integrace více senzorů (MSI) s cílem zvýšit jeho bojové výkony a všestrannost.
DCS: AH-64D
Byl zaveden režim vzdušného zaměřování radaru řízení palby a aktualizovány funkce pro mise a palivo. Nadále se ladí chyby avioniky a zaměřování a pokračuje se ve zlepšování stability a řízení vychýlení.
DCS: CH-47F
Aktualizace zahrnují automatickou koordinaci zatáčení, podélný cyklický trim (LCT) a počáteční udržování rychlosti ve vzduchu (DASH). To vše výrazně zvyšuje stabilitu a ovladatelnost. Probíhají významná vylepšení radiostanic a funkcí kokpitu spolu s laděním systému AFCS.
DCS: WWII Asset Pack & Oostatní
Nové animace vojáků z druhé světové války, opravy modelů poškození a úpravy letadel ve všech modulech zvyšují realističnost a vtažení do hry. Mezi významné aktualizace patří opravené brzdy a vizuální efekty letadel, jako jsou Fw 190 a Bf 109, a vylepšené osvětlení letounu Yak-52 pro noční lety.
DCS: Supercarrier
Opravy zobrazení Airboss a logiky pro světla opakovače AoA s novými animacemi palubní posádky blížící se ke startu.
Afghanistan
Pokrok ve vývoji
Pokračují práce na jihozápadní oblasti Afghánistánu i na celé mapě Afghánistánu. Bylo zlepšeno rozlišení pozemní sítě v celém Afghánistánu a provedena optimalizace a opravy chyb na jihozápadě země. Byla vylepšena silniční síť, zejména horské silnice. Kromě toho byly opraveny artefakty v geometrii terénu.
Byly opraveny nepřesnosti v modelu objektů a přidány unikátní letištní objekty, které zpestřují scenérii. Byly vylepšeny textury normálových map na celé mapě Afghánistánu, čímž se zlepšila vizuální stránka v nízkých výškách.
Pracuje se dokončení východní oblasti mapy Afghánistánu. Práce na letištích Bagrám, Bamiján, Gardez, Ghazní, Džalálábád, Kábul, Chóst, Šarana a Urgun pokračují dobře a probíhají závěrečné fáze vytváření jedinečných scén pro tato letiště a jejich operační logiku v rámci jádra DCS.
Významného pokroku je dosaženo v oblasti nových silnic, řek a jezer a také v oblasti unikátních modelů objektů pro hlavní město Kábul. Těšíme se na vaši zpětnou vazbu.
INS + GPS White Paper Update
Předhled systémů
Byla aktualyzována bílá kniha INS + GPS White Paper.
Mezi hlavní body patří:
- Funkčnost INS: Pochopení toho, jak INS pomocí akcelerometrů a gyroskopů provádí dead reckoning a jak mohou chyby, jako je Schulerova oscilace, ovlivnit navigaci v čase.
- GPS Insights: Zkoumá, jak GPS měří polohu letadla, problémy způsobené ionosférickým zpožděním a vícecestnými efekty a výhody vojenských signálů GPS.
- Kalmanova filtrace: Pochopení toho, jak Kalmanův filtr optimálně kombinuje data INS a GPS, čímž zvyšuje přesnost navigace a zároveň zachovává autonomii proti případným nesrovnalostem v GPS nebo podvržení dat.
- Praktické aplikace: Učení o postupu INS FIX pro opravu nahromaděných chyb, zejména pokud není k dispozici GPS nebo po špatném vyrovnání, a o důležitosti používání senzorů letadla pro získání cíle, aby byla zajištěna maximální přesnost.
Nadcházející aktualizace pro jižní Atlantik
Tým pro mapování jižního Atlantiku pracuje na zimní aktualizaci své mapy. Aby mohli tuto zásadní aktualizaci provést, pečlivě vyvinuli vlastní metodu sezónní simulace, která přináší výjimečnou úroveň realismu Falklandských ostrovů a zároveň dále vylepšuje oblasti Argentiny a Chile.
Jejich nové metody vylepšují informace o terénu a životním prostředí, jako jsou geoinformace o nadmořské výšce, akumulaci sněhu a tání. Protože dostupná data neobsahují dostatek detailů, navrhli postup interpolace a vylepšení těchto dat, jehož výsledkem jsou působivé výsledky.
Pevninské Chile a Argentina budou také těžit z toho, že získají realistické zimní textury, pro které využívají stejnou technologii, ale v o něco nižším rozlišení. Falklandy i pevnina se tak dostávají na ještě vyšší úroveň detailů, což vede k většímu pohlcení a naplnění zážitku. Mezi další vylepšení bude patřit aktualizovaný biom s novou flórou a faunou po celé mapě, která bude viditelná zejména při operacích na nízké úrovni.
DCS Update (Září 2024 )
Umělá inteligence letadel a pozemní umělá inteligence
Aktualizace bude obsahovala opravy a vylepšení chování AI letadel i pozemní AI. U letadel opraveny problémy, jako jsou nákladní dveře na vrtulníku Mi-8 s umělou inteligencí, které zůstávaly otevřené během přepravních úkolů, a vrtulníky, které měly potíže s přistáním. Úkol kobercového bombardování bude fungovat správně, pokud je nastaven prioritní cíl a zbraně jsou volné. Kromě toho budou stíhačky lépe fungovat ve scénářích zachycení řízených střel. U pozemní umělé inteligence je vylepšeno přejíždění mostů spolu s chováním při sledování trasy. BTR-80 a BTR-82 budou při přejezdu vody nasazovat štít s příďovou vlnou.
Zbraně
Chování zbraní se dočkalo několika důležitých oprav, zejména problému s opětovným získáním zámku u střel AIM-54C. Jednotky AI budou správně používat rakety APKWS. Kromě toho budou střely R-27R/ER upraveny tak, aby efektivně sledovaly řízené střely, a nový přídavek China Asset Pack představí protitankovou řízenou střelu HJ-12 (ATGM). Mezi další vylepšení bude patřit aktualizace střely Sea Eagle, která bude mít kolizní model, který bude možné zachytit.
Terény
Terénní engine se dočkal významných optimalizací, včetně lepšího využití VRAM, streamování na disk a využití CPU při vykreslování modelů scenérií. Tím se zvýší výkon napříč mapami, zejména ve VR. Kromě toho byly vyřešeny problémy, jako jsou pády při startu mise v některých mapách (Afghánistán, Kola a Sinaj) a grafické artefakty při zoomování nebo posouvání v režimech mapy. Tyto optimalizace přispějí k plynulejšímu a stabilnějšímu hernímu zážitku, zejména ve složitých a procesorově náročných situacích.
Mezi další důležitá vylepšení patří, že náklad se již nebude ničit při shozu, vylepšeny jsou efekty úniku oleje a vody u letadel z druhé světové války a vylepšeno bude použití zbraňového systému Arleigh Burke Close-In Weapon System (CWIS) proti raketám.
DCS Core
Vývoj
Zdroj: Eagle Dynamics
Nástroj pro výběr v editoru misí
Do editoru misí brzy přibude možnost seskupovat jednotky, objekty, spouštěcí zóny a výkresy do větší skupiny, kterou lze přesouvat jako celek pomocí „kliknutí a přetažení“. Můžete je také kopírovat, vkládat, mazat a otáčet. Proces vytváření misí v DCS je tak mnohem jednodušší a rychlejší, zejména při použití horkých kláves.
Plánovaná vylepšení nástroje DCS Updater
Vezměte prosím na vědomí, že aktualizační program stáhne a rozbalí všechny nové soubory před odstraněním nahrazených souborů, aby byl systém DCS co nejdéle v provozuschopném stavu a aby se zkrátila doba instalace aktualizace. Díky tomu lze aktualizace pozastavit nebo zrušit, aniž by došlo k přerušení hry. Pro scénáře s omezeným místem na disku je možné vytvořit režim aktualizace, ve kterém se staré soubory odstraní před stažením nových. Dokud však nebude aktualizace dokončena, nebude možné DCS spustit. S připravovanou integrací nástroje DCS Updater do spouštěče bude možné stahovat aktualizace na pozadí za běhu hry.
Nové efekty mlhy