Týdenní přehled z DCS World je zaměřen na aktualizcaci stabilní verze simulátoru, finální vydání mapy DCS: The Channel, pokrok ve vývoji DCS: AH-64D a novinka v aktualizaci pro DCS: F-16C Viper.

 

DCS World

Stabilní verze simu

DCS World013

Zdroj: Eagle Dynamics

Mapa DCS: The Channel je nyní konečně ve stavu finálního vydání. Kromě značného množství vylepšení textur a optimalizací LOD bylo přidáno více než tucet jedinečných památek a detailních objektů, včetně katedrál, kostelů, věznic a hřbitovů. Podívejte se na některé z těchto nových ručně kreslených objektů na konci článku v galerii.

AH-64D

Zpráva o vývoji

DCS World006

Zdroj: Eagle Dynamics

DCS: AH-64D ponese až čtyři  raketová odpalovací zařízení (Každé s 19-ti raketami) pro 2,75″ (70 mm) křidélky stabilizované neřízené rakety vzduch-země Hydra. Do jednoho modulu lze naložit více typů raket. Ty budou v předběžném přístupu předkonfigurovány a manuální výběr zóny, který umožní vlastní sestavy raket, bude k dispozici později.

Rakety lze vypouštět nezávisle pomocí systému IHADSS ze stanovišť posádky nebo v kooperaci; druhý pilot/střelec poskytuje pilotovi informace o doletu a směru pomocí TAD. Podívejte se na ukázku DCS: AH-64D | Rakety.

 

F-16C Viper

Zpráva o vývoji

DCS World010

Zdroj: Eagle Dynamics

Trvalá rychlost zatáčení letadla je rychlost, kterou může letadlo zatáčet při udržování konstantní rychlosti letu. Jedná se o důležitý aspekt “rychlostního boje” v blízkém vzdušném boji. Připraven byl dokument White Paper, který porovnává rychlost udržované zatáčky letounu DCS: F-16C Viper s rychlostí udržované zatáčky letounu Viper ve skutečném světě DCS: F-16C Viper Sustained Turn Rates.

 

Pod 20 000 stopami jsou zrychlení a okamžité rychlosti obratů (ITR) přesné, nicméně nad 20 000 stopami se  pokračuje v dalším zpřesňování. Pokračuje se také ve výzkumu vysokého náběhu G, který zlepší autoritu přídě, nezbytnou pro závěrečnou fázi blízkého vzdušného boje, zejména v režimu zbraní.

Zdroj: Forums.eagle.ru