I nadále pokračuje úsilí o vytvoření co nejlepší simulace obrazu FLIR. Pracuje se na podsvícení MFCD pro DCS: A-10C II Tank Killer zaměřovací pod a infračerveně naváděnou střelu vzduch-země Maverick a zároveň bylo vylepšeno výchozí nastavení úrovně a zesílení pro senzory FLIR v Hornetu a Viperu. Také byla dokončena příprava střely vzduch-vzduch R-60M a kulometu Kord pro DCS: Mi-24P Hind a nyní se pracuje na animaci střelců.
Po rozsáhlé aktualizaci přetížení G a okamžitého zatáčení letounu DCS: F-16C Viper se blíží vydání plánované aktualizace systému řízení letu (FLCS). Jedná se o další krok k přiblížení výkonu Viperu dostupným referencím a modelování CFD.
FLIR
Pokrok ve vývoji
Na základě zpětné vazby od komunity byla vyladěna úroveň obrazu FLIR a nastavení zesílení pro zaměřovací moduly Litening a ATFLIR i infračerveně naváděné střely vzduch-země Maverick. Dalším hlavním úkolem je dokončení infračervených textur pro všechny lodě a letadla. To bude zahrnovat vylepšení efektů FLIR pro výbuchy, kouř a prach.
Mi-24P Hind
Pokrok ve vývoji
Novou zbraní pro Hind je střela R-60M, která bude k dispozici s příští aktualizací otevřené bety. Abyste ji mohli používat, musíte v editoru misí zaškrtnout políčko “Vybavení R-60” ve slotu pro vrtulník, ve výchozím nastavení je aktivní. Tím se do kokpitu umístí další vybavení, které slouží k zapojení a přípravě střely k odpálení. Ve skutečnosti je toto vybavení a jeho zapojení nainstalováno během 3 hodin.
Odpalovací zařízení pro rakety APU-60-I a APU-60-II jsou umístěna na vnějších pylonech zbraňových stojanů a mohou pojmout jednu, resp. dvě rakety na jedno odpalovací zařízení. Po zapnutí napájení rakety trvá zahřívání 1 minutu, než ji lze použít. Volič pylonů na stejném panelu vybere odpalovací zařízení a po zapnutí odpalovacího zařízení bude trvat dalších 10 sekund, než se roztočí gyroskopy střely. Střely R-60 využívají Peltierův efekt, který se také nazývá termoelektrické chlazení. Přenáší teplo z jedné strany zařízení na druhou a k chlazení vyhledávače nepoužívá žádné další vybavení.
Pilot používá vnitřní kruh zaměřovače ASP-17V k zaměření a získání tónu střely pro odpálení. Pokud střela zaměří cíl, její vyhledávač se automaticky odjistí a sleduje cíl v rámci možností vyhledávače. Pokud dojde ke ztrátě zaměření cíle, vyhledávač se automaticky znovu odjistí. Za zmínku stojí, že střela byla použita i proti pozemním cílům a tuto schopnost je v plánu později přidat v rámci celku DCS.
Pro DCS: Mi-24P Hind se připravuje také těžký kulomet Kord a střelec. Nový 3D model postavy a animace se blíží k dokončení a plánuje se vydání v některé z nadcházejících aktualizací. Kulomet bude možné namontovat na pravou nebo levou stranu vrtulníku a bude mít stejné vlastnosti jako kulometčíci DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Eight a DCS: UH-1H Huey.
K novým řízeným střelám pro Hind se také začínají objevovat různé komunitní tutoriály. Jeden z nich si můžete před letem prohlédnou i zde:
F-16C Viper
Pokrok ve vývoji
Mezi nová vylepšení systému řízení letu DCS: F-16C Viper (FLCS) patří: zvýšené možnosti negativního G, plynulý přechod mezi režimy letu a podvozku dolů, vylepšená logika rychlosti klopení, větší autorita směrového kormidla, která umožňuje průlety na hraně, odstranění nestability vychýlení při nízkém a velmi rychlém letu a také snížení efektu “G Bucket” při vysokém G a zpomalování přes Mach.
Viper bude mít schopnost udržet 9,3 G, pokud to stav energie dovolí, a aktualizovány jsou také zisky FLCS v režimech přistání a doplňování paliva ve vzduchu. Kromě toho bude k dispozici lepší stabilita při střelbě ze zbraně a větší záporné G při použití ručního řízení výšky (MPO). Sledujte tyto aktualizace, které se objeví již brzy.